Zabaw(k)a w biznes

Zabaw(k)a w biznes

Brief.pl / Inspiracje

Szyte na zamówienie, lub z ekologicznych materiałów, albo też powstające ze spersonalizowanych projektów - produkcja i sprzedaż pluszaków wśród polskiego segmentu e-commerce kwitnie.

-

Pomysły na przyjazne dzieciom zabawki kiełkują w głowach wielu polskich rodziców i projektantów, którzy dzięki internetowi mogą łatwo przekształcić pasję w dochodowy biznes. Każdy z nich odnajduje swój sposób na to jak wyróżnić się na tle konkurencji, szukając ciekawej alternatywy zabawkowej dla swoich dzieci lub nadając nowy wymiar swojej działalności twórczej. Dzięki niskiemu progowi wejścia do sfery e-commerce, niemal każdy kto ma dobry pomysł może go spieniężyć.

Choć początki bywają trudne polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na wiele udogodnień i sposobów obniżenia kosztów swoich działań. Zamiast wynajmować indywidualne biuro mogą za niewielkie pieniądze płacić za adres firmy w studio coworkingowym, jeśli nie chcą wydawać dużych pieniędzy na swoją stronę internetową mogą skorzystać ze specjalnych kreatorów, jeśli nie stać ich na zrobienie profesjonalnej sesji zdjęciowej swoich produktów, mogą skorzystać z nowo otwartego packshot studio w należącym do IdeaBanku, IdeaHubie przy Polnej 11 w Warszawie. Każdy klient banku może tam bezpłatnie w profesjonalnym studio zrobić serię zdjęć produktów, które chce umieścić w swoim sklepie.

Na otwarciu studia spotkaliśmy Katarzynę Stańczak – założycielkę firmy Plushers, w której powstają zabawki na zamówienie. Wyjątkowość tej oferty to możliwość zaprojektowania własnego pluszaka przez dziecko, w specjalnym kreatorze on-line. Dziecko nie tylko w ten sposób rozwija wyobraźnię, poznaje kształty i kolory, ale także stworzyć wymarzonego pluszowego przyjaciela, który jest w pełni bezpieczny dla zdrowia malucha. Gotowy projekt jest szyty ręcznie i w ciągu kilkunastu dni dostarczany jest pod adres zamawiającego.

Nie tylko na kreatywność, bezpieczeństwo i personalizację stawiają przedsiębiorcy z zabawkowego biznesu. Również zdrowie dziecka i dobre samopoczucie ma dla nich znaczenie. Chcąc ułatwić dziecku po urodzeniu zetknięcie ze światem zewnętrznym, firma Szumisie oferuje przytulanki, kocyki i poduszki, które ułatwiają maluchowi zaśnięcie i pomagają mu się wyciszyć. Wszystko dzięki temu, że w miękkich zabawkach ukryty jest mechanizm, który szumi jak suszarka. Ten tzw. biały szum przypomina noworodkom dźwięki, które słyszały przebywając jeszcze w brzuchu mamy.

Niwelacja rozdrażnienia i lepsze samopoczucie dziecka to także domena firmy produkującej czarno-białe zabawki Black Plum. Dlaczego czarno – białe? Bo niemowlaki zaraz po urodzeniu nie poznają kolorów, widzą jak przez mgłę, a najlepiej widoczne dla nich są kontrastowe kolory i wyraziste, geometryczne kształty. Właśnie tak projektowane są wspomniane zabawki i akcesoria.

Sam dobry pomysł, ciekawy projekt i wartościowe cechy produktu w sklepie internetowym to niestety nie wszystko. Sukces kryje się także za pięknymi zdjęciami i dobrze zaprojektowaną stroną. Te elementy zdecydowanie mogą uatrakcyjnić sklep on-line i zachęcić do kupna. Zwłaszcza w takiej branży jak zabawki, które nie tylko funkcjonalnością, ale przede wszystkim wyglądem powinny zachwycać dzieci i rodziców. Warto więc tworząc swój sklep internetowy pomyśleć nie tylko o tym, co sprzedawać, ale także jak dobrze zaprezentować swój produkt. 

::

Fot. Szumisie

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.