Zabaw(k)a w biznes

Zabaw(k)a w biznes

Brief.pl / Inspiracje

Szyte na zamówienie, lub z ekologicznych materiałów, albo też powstające ze spersonalizowanych projektów - produkcja i sprzedaż pluszaków wśród polskiego segmentu e-commerce kwitnie.

-

Pomysły na przyjazne dzieciom zabawki kiełkują w głowach wielu polskich rodziców i projektantów, którzy dzięki internetowi mogą łatwo przekształcić pasję w dochodowy biznes. Każdy z nich odnajduje swój sposób na to jak wyróżnić się na tle konkurencji, szukając ciekawej alternatywy zabawkowej dla swoich dzieci lub nadając nowy wymiar swojej działalności twórczej. Dzięki niskiemu progowi wejścia do sfery e-commerce, niemal każdy kto ma dobry pomysł może go spieniężyć.

Choć początki bywają trudne polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na wiele udogodnień i sposobów obniżenia kosztów swoich działań. Zamiast wynajmować indywidualne biuro mogą za niewielkie pieniądze płacić za adres firmy w studio coworkingowym, jeśli nie chcą wydawać dużych pieniędzy na swoją stronę internetową mogą skorzystać ze specjalnych kreatorów, jeśli nie stać ich na zrobienie profesjonalnej sesji zdjęciowej swoich produktów, mogą skorzystać z nowo otwartego packshot studio w należącym do IdeaBanku, IdeaHubie przy Polnej 11 w Warszawie. Każdy klient banku może tam bezpłatnie w profesjonalnym studio zrobić serię zdjęć produktów, które chce umieścić w swoim sklepie.

Na otwarciu studia spotkaliśmy Katarzynę Stańczak – założycielkę firmy Plushers, w której powstają zabawki na zamówienie. Wyjątkowość tej oferty to możliwość zaprojektowania własnego pluszaka przez dziecko, w specjalnym kreatorze on-line. Dziecko nie tylko w ten sposób rozwija wyobraźnię, poznaje kształty i kolory, ale także stworzyć wymarzonego pluszowego przyjaciela, który jest w pełni bezpieczny dla zdrowia malucha. Gotowy projekt jest szyty ręcznie i w ciągu kilkunastu dni dostarczany jest pod adres zamawiającego.

Nie tylko na kreatywność, bezpieczeństwo i personalizację stawiają przedsiębiorcy z zabawkowego biznesu. Również zdrowie dziecka i dobre samopoczucie ma dla nich znaczenie. Chcąc ułatwić dziecku po urodzeniu zetknięcie ze światem zewnętrznym, firma Szumisie oferuje przytulanki, kocyki i poduszki, które ułatwiają maluchowi zaśnięcie i pomagają mu się wyciszyć. Wszystko dzięki temu, że w miękkich zabawkach ukryty jest mechanizm, który szumi jak suszarka. Ten tzw. biały szum przypomina noworodkom dźwięki, które słyszały przebywając jeszcze w brzuchu mamy.

Niwelacja rozdrażnienia i lepsze samopoczucie dziecka to także domena firmy produkującej czarno-białe zabawki Black Plum. Dlaczego czarno – białe? Bo niemowlaki zaraz po urodzeniu nie poznają kolorów, widzą jak przez mgłę, a najlepiej widoczne dla nich są kontrastowe kolory i wyraziste, geometryczne kształty. Właśnie tak projektowane są wspomniane zabawki i akcesoria.

Sam dobry pomysł, ciekawy projekt i wartościowe cechy produktu w sklepie internetowym to niestety nie wszystko. Sukces kryje się także za pięknymi zdjęciami i dobrze zaprojektowaną stroną. Te elementy zdecydowanie mogą uatrakcyjnić sklep on-line i zachęcić do kupna. Zwłaszcza w takiej branży jak zabawki, które nie tylko funkcjonalnością, ale przede wszystkim wyglądem powinny zachwycać dzieci i rodziców. Warto więc tworząc swój sklep internetowy pomyśleć nie tylko o tym, co sprzedawać, ale także jak dobrze zaprezentować swój produkt. 

::

Fot. Szumisie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.