Elementarz startupowca: scrum

Elementarz startupowca: scrum

Brief.pl / Technologie

Masz startup i nie znasz się na programowaniu? Chcesz wiedzieć więcej na temat pracy developerów, z którymi współpracujesz? Dowiedz się zatem czym jest scrum - zwinne metodyki pracy przy projektach technologicznych, które od dawna są standardem.

-

Nazwa scrumu pochodzi od jednego ze stałych fragmentów gry w rugby: młyna. Scrum wyróżniają cechy podobne, jak grę zespołową: stawia na wartość pracy zespołowej, daje zleceniodawcy projektu możliwość obserwowania pracy programistów na każdym etapie. Tym samym pozwala zespołowi szybko reagować na zmiany i adaptować pomysł do nowych warunków. Co ważne, scrum zakłada współodpowiedzialność zespołu developerów oraz pomysłodawcy za produkt. Na czym polega? Zobaczcie infografikę.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.