Stadion Narodowy z partnerem tytularnym

Stadion Narodowy z partnerem tytularnym

Brief.pl / Aktualności

PGE Narodowy – taką nazwę po związaniu się z PGE Polską Grupą Energetyczną będzie nosił Stadion Narodowy w Warszawie.

-

Umowa podpisana pomiędzy operatorem stadionu spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną jest najbardziej wartościową w historii Stadionu Narodowego.

Jednak jak zaznaczają partnerzy kontraktu z pewnością nie jest t0 najdroższa umowa sponsoringowa w polskim sporcie. Dokładna wartość nie została upubliczniona, ze względu na tajemnicę handlową.

Wiadomo jednak, że nazwa, jak i sama umowa obowiązywać będzie do 10 października 2020 roku, z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.

– W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.