Zatoka Sztuki Beach Club Sezon 2015

Zatoka Sztuki Beach Club Sezon 2015

Brief.pl / Patronaty

Muzyczny projekt Lotto Music Zatoki Sztuki Beach Club w Sopocie rozpoczął się na dobre. Za nami rozgrzewający występ SKIN, nastrojowy koncert Kayah, klubowy vibe, w który wprowadziła nas RAE i niedzielne, leniwe edycje Sexy Sunday. Przed nami na szczęście jeszcze dużo więcej spektakularnych artystycznie wydarzeń.

-

Zatoka Sztuki Beach Club stało się jednym z najmodniejszych i najczęściej odwiedzanych miejsc w Polsce, które bezapelacyjnie pracuje na miano „kultowego”  na rozrywkowej i kulturalnej mapie Polski. Podczas trwającego blisko 2 miesiące święta muzyki i zabawy przy zachodach słońca, usłyszymy jeszcze takich artystów zagranicznych: BOB SINCLAR, SEAN PAUL, TYGA, GUS GUS. Bednarek, Hey, Curly Heads, Afromental, Fisz Emade to przedstawiciele polskiej reprezentacji goszczącej na plażowej scenie.  Dj-e, live acty, koncerty, oprawa multimedialna, taneczne show dodają pikanterii wszystkim imprezom.

Zatoka Sztuki Beach Club to najbardziej ekskluzywna plaża nad Bałtykiem – basen, bary, strefa chillout, jacuzzi, komfortowe łóżka plażowe... w  tym miejscu słońce świeci przez całe wakacje, więc warto je odwiedzić.

Bez względu na warunki pogodowe, każdy koncert odbywa się na powietrzu. W przypadku niesprzyjającej aury nad publicznością pojawia się odpowiednia infrastruktura chroniąca przed deszczem.

Bezapelacyjny „must be” tego sezonu to BOB SINCLAR – absolutnie kultowa postać w świecie muzyki tanecznej. Gorączkę sopockiej plaży zaserwuje nam 17. lipca. Kilka dni później – 23. lipca zagra pochodzący z Jamajki fenomenalny DJ, piosenkarz, producent, freestylowiec SEAN PAUL w wersji koncertowej z zespołem. Po jednym dniu regeneracji - 25. lipca pierwszy i jedyny w Polsce koncert amerykańskiego rapera – TYGA. To jedna z najgorętszych i najbarwniejszych postaci dzisiejszego mainstreamu. Tegoroczny line up to zestawienie artystów wielkiej klasy reprezentujących niemalże wszystkie nurty muzyczne – zgodnie z tym założeniem 13. sierpnia w ramach cyklu Lotto Music wystąpi pochodząca z Reykjaviku grupa GUS GUS. Są jednym z najbarwniejszych zjawisk na muzycznej scenie - ich koncerty mają formę multimedialnego happeningu, gdzie muzyce towarzyszą efekty świetlne, tańce na scenie czy projekcje multimedialnych filmów.

Nieczęsto mamy okazję oglądać takie zestawienie międzynarodowych artystów, niemniej reprezentacja Polski również zapiera dech w piersiach.

19. lipca na scenie Zatoki Sztuki wystąpi jeden z najbardziej energetycznych zespołów BEDNAREK. Na zakończenie miesiąca 30. lipca zagra zespół rockowy od lat wpływający na historię polskiej muzyki - HEY.

Koncerty sierpniowe rozpocznie zespół Dawida Podsiadło – CURLY HEADS , a tydzień później, dokładnie 14. sierpnia na plażowej scenie Zatoki Sztuki wystąpi AFROMENTAL z materiałem promującym najświeższy album “Mental House”. Sezon kończymy występem 21. sierpnia FISZ EMADE w wersji koncertowej – TWORZYWO -  w mocno poszerzonym składzie, wsparci znakomitymi muzykami.

Pomiędzy tymi największymi nazwiskami, występy i koncerty popularnych artystów klubowych z całego świata: 18.07 RON CARROLL,  1.08 TIMO MAAS, 8.08 THE  SHAPESHIFTERS, 15.08 MICHAEL CANITROT,  22.08 BARBARA TUCKER. Supportować ich będzie śmietanka polskiej muzyki klubowej – dj-e, wokaliści, muzycy.

Zatoka Sztuki Beach Club co niedzielę gości również projekt - Sexy Sunday - związany z niedzielną audycją odbywającą się na Ibizie – Ibiza Global Radio. NeeVald – autor projektu co tydzień będzie wprowadzał plażowiczów w niepowtarzalny klimat tanecznego relaksu. Idealny mix letniego chilloutu i klubowego odpoczynku.

Po wszystkich koncertach na dachu Zatoki Sztuki, w The Roof odbywają się exclusive after party.

Bieżące informacje: https://www.facebook.com/zatokasztukibeachclub oraz www.zatokasztuki.pl

Bilety do kupienia Biletomat.pl, eBilet.pl, Eventim.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.