KISZMASZ. Mapa polskich marek

Brief TV / Aktualności

W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich polskich województw.

-

Koncepcja stworzenia Mapy Polskich Marek zrodziła się w „Briefie” na początku 2014 r. Pierwszym krokiem w tym kierunku była Mapa Marek Województwa Lubelskiego, która ukazała się w kwietniowym numerze magazynu Brief for Poland w 2014 r. W numerach wakacyjnych „Briefów” ukazały się zaś zestawienia po 25 marek w trzech kategoriach: ludzie, miejsca i wydarzenia oraz marki komercyjne. Jestem przekonany, że dużo ważniejsze i skuteczniejsze – od ciągłego wysiłku konsolidacji środowisk politycznych, organizacji i administracji wokół wspólnych działań na rzecz budowania logo Polski – jest stworzenie programu promowania polskich marek na świecie!

Stworzenie Mapy Polskich Marek jest pierwszym krokiem w tym kierunku i ma na celu pokazanie – najpierw nam, Polakom – jak wiele mamy różnorodnych marek komercyjnych, kulturalnych, turystycznych, sportowych, naukowych... które powinny się stać wizytówkami naszego kraju.
W bieżącym numerze prezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich województw. W kolejnych dwóch wydaniach „Briefu” zaprezentujemy marki najbardziej popularne wśród internautów w Polsce i za granicą. Te dwa zestawienia są wynikiem naszej współpracy z firmą Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?