KISZMASZ. Mapa polskich marek

Brief TV / Aktualności

W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich polskich województw.

-

Koncepcja stworzenia Mapy Polskich Marek zrodziła się w „Briefie” na początku 2014 r. Pierwszym krokiem w tym kierunku była Mapa Marek Województwa Lubelskiego, która ukazała się w kwietniowym numerze magazynu Brief for Poland w 2014 r. W numerach wakacyjnych „Briefów” ukazały się zaś zestawienia po 25 marek w trzech kategoriach: ludzie, miejsca i wydarzenia oraz marki komercyjne. Jestem przekonany, że dużo ważniejsze i skuteczniejsze – od ciągłego wysiłku konsolidacji środowisk politycznych, organizacji i administracji wokół wspólnych działań na rzecz budowania logo Polski – jest stworzenie programu promowania polskich marek na świecie!

Stworzenie Mapy Polskich Marek jest pierwszym krokiem w tym kierunku i ma na celu pokazanie – najpierw nam, Polakom – jak wiele mamy różnorodnych marek komercyjnych, kulturalnych, turystycznych, sportowych, naukowych... które powinny się stać wizytówkami naszego kraju.
W bieżącym numerze prezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich województw. W kolejnych dwóch wydaniach „Briefu” zaprezentujemy marki najbardziej popularne wśród internautów w Polsce i za granicą. Te dwa zestawienia są wynikiem naszej współpracy z firmą Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.