wp - grudzien 2016

KISZMASZ. Mapa polskich marek

Brief TV / Aktualności

W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich polskich województw.

-

Koncepcja stworzenia Mapy Polskich Marek zrodziła się w „Briefie” na początku 2014 r. Pierwszym krokiem w tym kierunku była Mapa Marek Województwa Lubelskiego, która ukazała się w kwietniowym numerze magazynu Brief for Poland w 2014 r. W numerach wakacyjnych „Briefów” ukazały się zaś zestawienia po 25 marek w trzech kategoriach: ludzie, miejsca i wydarzenia oraz marki komercyjne. Jestem przekonany, że dużo ważniejsze i skuteczniejsze – od ciągłego wysiłku konsolidacji środowisk politycznych, organizacji i administracji wokół wspólnych działań na rzecz budowania logo Polski – jest stworzenie programu promowania polskich marek na świecie!

Stworzenie Mapy Polskich Marek jest pierwszym krokiem w tym kierunku i ma na celu pokazanie – najpierw nam, Polakom – jak wiele mamy różnorodnych marek komercyjnych, kulturalnych, turystycznych, sportowych, naukowych... które powinny się stać wizytówkami naszego kraju.
W bieżącym numerze prezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich województw. W kolejnych dwóch wydaniach „Briefu” zaprezentujemy marki najbardziej popularne wśród internautów w Polsce i za granicą. Te dwa zestawienia są wynikiem naszej współpracy z firmą Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.