KISZMASZ. Mapa polskich marek

Brief TV / Aktualności

W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich polskich województw.

-

Koncepcja stworzenia Mapy Polskich Marek zrodziła się w „Briefie” na początku 2014 r. Pierwszym krokiem w tym kierunku była Mapa Marek Województwa Lubelskiego, która ukazała się w kwietniowym numerze magazynu Brief for Poland w 2014 r. W numerach wakacyjnych „Briefów” ukazały się zaś zestawienia po 25 marek w trzech kategoriach: ludzie, miejsca i wydarzenia oraz marki komercyjne. Jestem przekonany, że dużo ważniejsze i skuteczniejsze – od ciągłego wysiłku konsolidacji środowisk politycznych, organizacji i administracji wokół wspólnych działań na rzecz budowania logo Polski – jest stworzenie programu promowania polskich marek na świecie!

Stworzenie Mapy Polskich Marek jest pierwszym krokiem w tym kierunku i ma na celu pokazanie – najpierw nam, Polakom – jak wiele mamy różnorodnych marek komercyjnych, kulturalnych, turystycznych, sportowych, naukowych... które powinny się stać wizytówkami naszego kraju.
W bieżącym numerze prezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich województw. W kolejnych dwóch wydaniach „Briefu” zaprezentujemy marki najbardziej popularne wśród internautów w Polsce i za granicą. Te dwa zestawienia są wynikiem naszej współpracy z firmą Brand24.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.