Otwarto biurowiec Green Towers

Otwarto biurowiec Green Towers

Brief.pl / Inspiracje

Wrocławski kompleks biurowy to pierwszy w Polsce biurowiec z certyfikatem LEED Platinum. Dwa 9-piętrowe budynki przy ul. Strzegomskiej mają łączną powierzchnię najmu około 24 tys. m.kw.

-

Firma Skanska Property Poland zrealizowała inwestycję, pozyskała komplet najemców i sprzedała kompleks spółce funduszu z grupy PZU jeszcze przed oddaniem do użytku drugiego budynku.  Do najemców kompleksu należą m.in. Ernst & Young, Grupa Allegro, Dolby, Grupa Medicover, Becton Dickinson oraz Talex.

- Nowoczesne budynki biurowe są współczesnymi poligonami innowacyjności. Tysiące młodych ludzi, posługujących się w swojej pracy wielopoziomową wiedzą, w miejscach, gdzie jeszcze kilka lat temu funkcjonowały przestarzałe warsztaty i fabryki, to niewyobrażalny przeskok cywilizacyjny. Charakterystyczne, dwa bliźniacze budynki Green Towers, spełniające najwyższe standardy ekologiczne, są sztandarowym przykładem tej nowej fazy rozwoju miasta – mówi architekt Zbigniew Maćków, którego pracownia odpowiada za projekt obiektu.

Projekt Green Towers otrzymał już nagrodę dla najlepszego nowego budynku biurowego dla branży nowoczesnych usług dla biznesu w 2013 roku na Poland Outsourcing Awards Gala i tytuł „Prawdziwie zielony budynek roku 2013” w konkursie CEE Quality Awards (CEEQA). Zakończona w styczniu 2013 roku budowa Green Towers została natomiast uznana za najbezpieczniejszą budowę na Dolnym Śląsku w konkursie „Buduj Bezpiecznie” organizowanym przez Państwową Inspekcję Pracy.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.