Otwarto biurowiec Green Towers

Otwarto biurowiec Green Towers

Brief.pl / Inspiracje

Wrocławski kompleks biurowy to pierwszy w Polsce biurowiec z certyfikatem LEED Platinum. Dwa 9-piętrowe budynki przy ul. Strzegomskiej mają łączną powierzchnię najmu około 24 tys. m.kw.

-

Firma Skanska Property Poland zrealizowała inwestycję, pozyskała komplet najemców i sprzedała kompleks spółce funduszu z grupy PZU jeszcze przed oddaniem do użytku drugiego budynku.  Do najemców kompleksu należą m.in. Ernst & Young, Grupa Allegro, Dolby, Grupa Medicover, Becton Dickinson oraz Talex.

- Nowoczesne budynki biurowe są współczesnymi poligonami innowacyjności. Tysiące młodych ludzi, posługujących się w swojej pracy wielopoziomową wiedzą, w miejscach, gdzie jeszcze kilka lat temu funkcjonowały przestarzałe warsztaty i fabryki, to niewyobrażalny przeskok cywilizacyjny. Charakterystyczne, dwa bliźniacze budynki Green Towers, spełniające najwyższe standardy ekologiczne, są sztandarowym przykładem tej nowej fazy rozwoju miasta – mówi architekt Zbigniew Maćków, którego pracownia odpowiada za projekt obiektu.

Projekt Green Towers otrzymał już nagrodę dla najlepszego nowego budynku biurowego dla branży nowoczesnych usług dla biznesu w 2013 roku na Poland Outsourcing Awards Gala i tytuł „Prawdziwie zielony budynek roku 2013” w konkursie CEE Quality Awards (CEEQA). Zakończona w styczniu 2013 roku budowa Green Towers została natomiast uznana za najbezpieczniejszą budowę na Dolnym Śląsku w konkursie „Buduj Bezpiecznie” organizowanym przez Państwową Inspekcję Pracy.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.