Zatoka Sztuki już w piątek

Zatoka Sztuki już w piątek

Brief.pl / Patronaty

Z weekendu na weekend cykl Lotto Music w Zatoce Sztuki nabiera coraz większego tempa i rozmachu. Już w najbliższy piątek zaczynamy pierwszą, ale nie jedyną kumulację tego sezonu. Przedstawiciele różnych nurtów muzycznych o jednym wspólnym mianowniku – radość i energia płynąca z ich dźwięków. Bob Sinclar, Ron Caroll i Bednarek to gwiazdy najbliższego weekendu.

-


BOB SINCLAR powraca do Zatoki Sztuki

Po raz drugi mamy przyjemność gościć tą absolutnie kultową postać światowej muzyki tanecznej. Ikona sceny klubowej, jeden z najpopularniejszych producentów naszych czasów. Jego wkład w dzisiejszy kształt rynku muzycznego jest nieoceniony. Na scenie obecny od blisko ćwierć wieku, zaraził swoim stylem klubowiczów na całym świecie: Paryż, Nowy Jork, Tokio, Berlin czy Londyn – kiedy BOB gra, na parkiecie panuje szaleństwo nieporównywalne z występem żadnego innego artysty. 
Jego wybitną trafność w doborze środków wzbudzających tę „parkietową gorączkę” – potwierdzają liczne hity, które nucą klubowicze na całym świecie. „I feel for You”, “The Beat goes on”, “Love Generation”, “World, hold on”, “Rock this party”, “Lala Song”, “Fuck with you”, “Fare l’Amore”, “Groupie”… 17 lipca Bob Sinclar zaserwuje nam gorączkę sopockiej plaży! Absolutny must be tego sezonu.

 

R.O.N.N. (AKA RON CARROLL)

Jego motto to dawać pozytywną energię poprzez muzykę. Człowiek z ulic Chicago, który w bardzo młodym wieku postanowił zostać dj-em. Pierwsze sukcesy Rona to wynik współpracy z SUPERFUNK “Lucky Star”, HARDSOUL “Back Together”, Axwell & Bob Sinclar  “Wonderful World oraz jego własny singiel “Walking Down The Street” (Bart B More Remix). Dzięki tym utworom RON stał się uznanym na międzynarodowej scenie artystą i DJem. Zrealizował mnóstwo niesamowitych remixów dla tak znakomitych artystów, jak chociażby Disclosure, David Guetta, Crystal Waters, Bob Sinclar. Obecnie R.O.N.N. (to jego alias producencki) stale pracuje nad tym, aby jego muzyka porywała serca i umysły ludzi na całym świecie, zarówno, jako dj, ale też użyczając swojego wokalu do produkcji zacnych labeli, takich jak Spinnin’ Records, Axtone, Flamingo. Czekają nas niesamowite wrażenia podczas jego występu 18 lipca w ramach Lotto Music w Zatoce Sztuki Beach Club.

 

BEDNAREK

Zatoka Sztuki po raz drugi ma przyjemność gościć na scenie koncert Bednarka. W związku z wydaną w czerwcu tego roku drugą studyjną płytą zespołu "Oddycham",  której część materiału została zarejestrowana na Jamajce z pewnością usłyszymy wiele premierowych utworów. Występy na żywo są bardzo energetyczne, spontaniczne i grane sercem, a nie tylko umiejętnościami, zaś sam Kamil Bednarek, bawiący się muzyką, jest prawdziwym mistrzem w nawiązywaniu kontaktu z publicznością. Kontakt ten nawiąże z nami w Zatoce Sztuki Beach Club już 19 lipca w ramach Lotto Music.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.