Facebook: Połączyć cały świat

Brief TV / Inspiracje

Facebook to dziś największa platforma odkrywania treści, z której korzysta każdego dnia blisko miliard osób. O tym, co jest najważniejsze dla przedstawicieli Facebooka, o marketingowym potencjale i możliwościach zarabiania pieniędzy pod szyldem największego serwisu społecznościowego na świecie z siedzibą w Menlo Park opowiada Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

-

- Stwierdzenie, że Facebook chce zmonopolizować media, jest dalekim nadużyciem. Zupełnie nie o to nam chodzi. Wszystko, co robimy, jest podporządkowane misji zawartej w haśle „Make the world more open and connected” - wyjaśnia Bedanrski.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.