wp - grudzien 2016

Facebook: Połączyć cały świat

Brief TV / Inspiracje

Facebook to dziś największa platforma odkrywania treści, z której korzysta każdego dnia blisko miliard osób. O tym, co jest najważniejsze dla przedstawicieli Facebooka, o marketingowym potencjale i możliwościach zarabiania pieniędzy pod szyldem największego serwisu społecznościowego na świecie z siedzibą w Menlo Park opowiada Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

-

- Stwierdzenie, że Facebook chce zmonopolizować media, jest dalekim nadużyciem. Zupełnie nie o to nam chodzi. Wszystko, co robimy, jest podporządkowane misji zawartej w haśle „Make the world more open and connected” - wyjaśnia Bedanrski.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.