Home.pl wkracza w dorosłość

Brief TV / Aktualności

Spółkę Home.pl kupił niemiecki United Internet, który działa m.in. pod marką 1&1. Oszałamiająca kwota transakcji 640 mln zł, dwukrotnie przewyższyła pierwotne wyceny rynkowe. Jak wyglądało 18 lat na rynku spółki opowiada Marcin Kusmierz, prezes Home.pl.

-

- Osiemnastka to data symboliczna - mówił Marcin Kusmierz - Przechodzimy w wiek dojrzały, a wcale nie jestem pewien czy chcemy być dojrzali. To szybka branża, która wymaga młodzieńczej energii, więc będziemy chcieli zmieniać się każdego dnia. - zapowiadał.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.