Home.pl wkracza w dorosłość

Brief TV / Aktualności

Spółkę Home.pl kupił niemiecki United Internet, który działa m.in. pod marką 1&1. Oszałamiająca kwota transakcji 640 mln zł, dwukrotnie przewyższyła pierwotne wyceny rynkowe. Jak wyglądało 18 lat na rynku spółki opowiada Marcin Kusmierz, prezes Home.pl.

-

- Osiemnastka to data symboliczna - mówił Marcin Kusmierz - Przechodzimy w wiek dojrzały, a wcale nie jestem pewien czy chcemy być dojrzali. To szybka branża, która wymaga młodzieńczej energii, więc będziemy chcieli zmieniać się każdego dnia. - zapowiadał.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.