Twardoch dumą Mercedesa

Brief TV / Aktualności

Pani Ewa Łabno – Falęcka zabiera głos w sprawie głośnej ostatnio decyzji wejścia we współpracę Mercedes-Benz Polska z pisarzem Szczepanem Twardochem. To dobry pretekst, aby porozmawiać o narzędziach marketingowych i pozycji marketingu w Polsce, etosie pisarza, styku biznesu i sztuki, a także o tym czy marki powinny wzmacniać pozycję polskiej literatury i sztuki.

-

- Chyba, żadna inna marka samochodowa, a może i w ogóle jakakolwiek inna marka, nie pomyślała, że pisarz czy inny człowiek kultury, może być dobrą osobą do współpracy przy promocji firmy - mówi Ewa Łabno - Falęcka. - Dla nas była to logiczna konsekwencja. Jesteśmy firmą, która wspieranie kultury ma w swojej strategii komunikacji. - komentuje.   

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.