wp - grudzien 2016

Twardoch dumą Mercedesa

Brief TV / Aktualności

Pani Ewa Łabno – Falęcka zabiera głos w sprawie głośnej ostatnio decyzji wejścia we współpracę Mercedes-Benz Polska z pisarzem Szczepanem Twardochem. To dobry pretekst, aby porozmawiać o narzędziach marketingowych i pozycji marketingu w Polsce, etosie pisarza, styku biznesu i sztuki, a także o tym czy marki powinny wzmacniać pozycję polskiej literatury i sztuki.

-

- Chyba, żadna inna marka samochodowa, a może i w ogóle jakakolwiek inna marka, nie pomyślała, że pisarz czy inny człowiek kultury, może być dobrą osobą do współpracy przy promocji firmy - mówi Ewa Łabno - Falęcka. - Dla nas była to logiczna konsekwencja. Jesteśmy firmą, która wspieranie kultury ma w swojej strategii komunikacji. - komentuje.   

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.