Celebryci zainteresowani usługą iME!

 Celebryci zainteresowani usługą iME!

Brief.pl / Aktualności

Krzysztof Ibisz, znany prezenter i dziennikarz telewizyjny, postanowił przetestować nową usługę, która rozpoczęła podbój polskiego rynku IT. iME to pierwsze na europejskim rynku, narzędzie osobistej pomocy i konsultacji IT.

-

Aplikacja ma na celu uwolnić przedsiębiorców lub osoby prywatne od problemów i pytań bez odpowiedzi, oferując pomoc specjalistów IT, którzy bez czekania, na każde zawołanie profesjonalnie zrealizują zlecenie o charakterze technicznym lub związanym z realizacją zamówienia e-commerce lub e-banking.

Usługa dostępna jest w trzech pakietach: Starter (19zł) – jednorazowa pomoc inżyniera; Trio (35zł) – trzykrotna pomoc inżyniera; Unlimited (79,99zł) z nielimitowaną ilością konsultacji. 
iMe to przewodnik, asystent i przyjaciel w świecie nowych technologii.

Więcej informacji na stronie aplikacji.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.