Celebryci zainteresowani usługą iME!

 Celebryci zainteresowani usługą iME!

Brief.pl / Aktualności

Krzysztof Ibisz, znany prezenter i dziennikarz telewizyjny, postanowił przetestować nową usługę, która rozpoczęła podbój polskiego rynku IT. iME to pierwsze na europejskim rynku, narzędzie osobistej pomocy i konsultacji IT.

-

Aplikacja ma na celu uwolnić przedsiębiorców lub osoby prywatne od problemów i pytań bez odpowiedzi, oferując pomoc specjalistów IT, którzy bez czekania, na każde zawołanie profesjonalnie zrealizują zlecenie o charakterze technicznym lub związanym z realizacją zamówienia e-commerce lub e-banking.

Usługa dostępna jest w trzech pakietach: Starter (19zł) – jednorazowa pomoc inżyniera; Trio (35zł) – trzykrotna pomoc inżyniera; Unlimited (79,99zł) z nielimitowaną ilością konsultacji. 
iMe to przewodnik, asystent i przyjaciel w świecie nowych technologii.

Więcej informacji na stronie aplikacji.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.