Celebryci zainteresowani usługą iME!

 Celebryci zainteresowani usługą iME!

Brief.pl / Aktualności

Krzysztof Ibisz, znany prezenter i dziennikarz telewizyjny, postanowił przetestować nową usługę, która rozpoczęła podbój polskiego rynku IT. iME to pierwsze na europejskim rynku, narzędzie osobistej pomocy i konsultacji IT.

-

Aplikacja ma na celu uwolnić przedsiębiorców lub osoby prywatne od problemów i pytań bez odpowiedzi, oferując pomoc specjalistów IT, którzy bez czekania, na każde zawołanie profesjonalnie zrealizują zlecenie o charakterze technicznym lub związanym z realizacją zamówienia e-commerce lub e-banking.

Usługa dostępna jest w trzech pakietach: Starter (19zł) – jednorazowa pomoc inżyniera; Trio (35zł) – trzykrotna pomoc inżyniera; Unlimited (79,99zł) z nielimitowaną ilością konsultacji. 
iMe to przewodnik, asystent i przyjaciel w świecie nowych technologii.

Więcej informacji na stronie aplikacji.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.