Trwają zapisy do Poland Business Run 2015

Trwają zapisy do Poland Business Run 2015

Brief.pl / Patronaty

Trwają zapisy do kolejnej edycji Poland Business Run, charytatywnej sztafety firm dla podopiecznych fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Zbierz pięcioosobową drużynę, zarejestruj ją i pobiegnij! Masz w nogach siłę, która może odmienić czyjeś życie.

-

W tym roku bieg startuje 6. września o godz. 10:30 równolegle w 6. miastach Polski: Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Biegniemy dla Piotra, Patryka, Marka, Karola i Kacpr,a a każda nowa drużyna zwiększa szanse na pomoc kolejnym beneficjentom. 

5-osobowe drużyny firmowe można rejestrować na stronie www.polandbusinessrun.pl. Dochód z opłat startowych zostanie przeznaczony na zakup protez dla podopiecznych fundacji Jaśka Meli, opiekującej się osobami po amputacjach kończyn. Dystans do pokonania przez każdego z biegaczy to 3,8 km.

- W Poland Business Run najważniejszy jest cel - pomoc tym, którzy ponownie chcą stanąć na dwóch nogach – wyjaśnia Agnieszka Pleti, prezes fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. – Niewielki dystans, który mają do pokonania uczestnicy, ma być dla nich zachętą, aby wziąć udział w biegu. Dodatkowym czynnikiem motywacyjnym jest wyjątkowa atmosfera panująca podczas całej imprezy. Duch rywalizacji jest istotny, ale przede wszystkim spotykamy się, aby pomagać i dobrze się bawić. Dwie nogi wystarczą, aby pomóc, ale także zrobić coś ważnego dla siebie. Udział w Poland Business Run daje niesamowitą siłę i energię.

W zeszłorocznej edycji Poland Business Run startowało prawie 10 tys. osób, pomagając 18 podopiecznym Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty poprzez zakup 24 protez.

Przyłącz się! Dwie nogi wystarczą, by pomóc.

www.polandbusinessrun.pl

Podaj dalej!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.