Trwają zapisy do Poland Business Run 2015

Trwają zapisy do Poland Business Run 2015

Brief.pl / Patronaty

Trwają zapisy do kolejnej edycji Poland Business Run, charytatywnej sztafety firm dla podopiecznych fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Zbierz pięcioosobową drużynę, zarejestruj ją i pobiegnij! Masz w nogach siłę, która może odmienić czyjeś życie.

-

W tym roku bieg startuje 6. września o godz. 10:30 równolegle w 6. miastach Polski: Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Biegniemy dla Piotra, Patryka, Marka, Karola i Kacpr,a a każda nowa drużyna zwiększa szanse na pomoc kolejnym beneficjentom. 

5-osobowe drużyny firmowe można rejestrować na stronie www.polandbusinessrun.pl. Dochód z opłat startowych zostanie przeznaczony na zakup protez dla podopiecznych fundacji Jaśka Meli, opiekującej się osobami po amputacjach kończyn. Dystans do pokonania przez każdego z biegaczy to 3,8 km.

- W Poland Business Run najważniejszy jest cel - pomoc tym, którzy ponownie chcą stanąć na dwóch nogach – wyjaśnia Agnieszka Pleti, prezes fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. – Niewielki dystans, który mają do pokonania uczestnicy, ma być dla nich zachętą, aby wziąć udział w biegu. Dodatkowym czynnikiem motywacyjnym jest wyjątkowa atmosfera panująca podczas całej imprezy. Duch rywalizacji jest istotny, ale przede wszystkim spotykamy się, aby pomagać i dobrze się bawić. Dwie nogi wystarczą, aby pomóc, ale także zrobić coś ważnego dla siebie. Udział w Poland Business Run daje niesamowitą siłę i energię.

W zeszłorocznej edycji Poland Business Run startowało prawie 10 tys. osób, pomagając 18 podopiecznym Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty poprzez zakup 24 protez.

Przyłącz się! Dwie nogi wystarczą, by pomóc.

www.polandbusinessrun.pl

Podaj dalej!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.