#BriefMobile - relacja wideo i prezentacje

Brief.pl / Eventy

Konferencja „Jak zarabiać na mobile” już za nami. Jeśli ktoś z Was nie mógł w niej uczestniczyć to zachęcamy do obejrzenia materiału wideo z wydarzenia oraz zapoznania się z częścią prezentacji, których można było wysłuchać w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

-

prezentacja Marcina Zaremby - Mobile w strategii firmy

prezentacja agencji Spicy Mobile - Badania mobile. Karty na stół

prezentacja Łukasza Kuca z PKO Banku Polskiego - Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji, czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?

prezentacja Michała Lewandowskiego z firmy Snapp - Jak reklamować mobile?

prezentacja Marcina Dudy z Multikino Media - Mobileowe rozwiązania w kinie

wpis o Snapchacie na blogu Krzysztofa Bulskiego - Snapchat. Czy warto tam być, od czego zacząć i jak zdobyć znajomych. [poradnik dla brand managerów]

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.