#BriefMobile - relacja wideo i prezentacje

Brief.pl / Eventy

Konferencja „Jak zarabiać na mobile” już za nami. Jeśli ktoś z Was nie mógł w niej uczestniczyć to zachęcamy do obejrzenia materiału wideo z wydarzenia oraz zapoznania się z częścią prezentacji, których można było wysłuchać w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

-

prezentacja Marcina Zaremby - Mobile w strategii firmy

prezentacja agencji Spicy Mobile - Badania mobile. Karty na stół

prezentacja Łukasza Kuca z PKO Banku Polskiego - Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji, czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?

prezentacja Michała Lewandowskiego z firmy Snapp - Jak reklamować mobile?

prezentacja Marcina Dudy z Multikino Media - Mobileowe rozwiązania w kinie

wpis o Snapchacie na blogu Krzysztofa Bulskiego - Snapchat. Czy warto tam być, od czego zacząć i jak zdobyć znajomych. [poradnik dla brand managerów]

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.