Kto zostanie młodym przedsiębiorcą roku 2015?

Kto zostanie młodym przedsiębiorcą roku 2015?

Brief.pl / Patronaty

Ogólnopolski Konkurs Młody Przedsiębiorca Roku rusza już po raz drugi i zaprasza do udziału młode pokolenie biznesu. Ideą Konkursu jest wyłonienie młodego przedsiębiorcy, który swoimi działaniami pokazuje, że można osiągnąć sukces w dowolnej branży. Wyróżnienia zostaną przyznane podczas finału na uroczystej Gali w ramach V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach (12-14.10.2015r.).

-

O tytuł Młodego Przedsiębiorcy 2015 mogą ubiegać się przedsiębiorcy do 35. roku życia, którzy prowadzą swoje przedsiębiorstwo w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub są właścicielami/współwłaścicielami spółek założonych po 31. października 2012 roku. Konkurs składa się z trzech etapów: zgłoszenia swojej kandydatury poprzez formularz dostępny na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org/konkurs, wzięcia udziału w castingu przed jury Konkursu i ogłoszenia wyników podczas gali finałowej w ramach V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach (12-14.10.2015 r.) w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

- Zapraszamy do wzięcia udziału wszystkich młodych przedsiębiorców z całej Polski, ponieważ formuła jest bardzo szeroka i obejmuje praktycznie każdy rodzaj oraz zakres działalności gospodarczej w kraju. – mówi Janusz Dramski, organizator Konkursu z Forum Młodych Przedsiębiorców Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

- Jurorzy Konkursu, oprócz głównego tytułu, przyznają także wyróżnianie grand prix oraz wyróżnienia w kategoriach: moda&dizajn, IT&ICT, medycyna&technologie medyczne, branże tradycyjne. Swoją nagrodę przyzna również redakcja Pierwszego Miliona. – mówi Przemysław Grzywa, wiceprzewodniczący Forum Młodych Przedsiębiorców RIG w Katowicach.

Specjalne grand prix  przyzna także Fundusz Górnośląski S.A. Szczegółowe warunki udziału oraz formularz zgłoszeniowy do II ogólnopolskiego konkursu dla młodych przedsiębiorców dostępne są na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org/konkurs. Zgłoszeń do I etapu można dokonywać do dnia 31. sierpnia br. Na Konkurs zaprasza Forum Młodych Przedsiębiorców Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach wraz z Pierwszym Milionem, Funduszem Górnośląskim S.A.  i partnerami programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.