Plakat, który działa

Plakat, który działa

Brief.pl / Inspiracje

Plakat to format niezmiennie obecny wśród elementów udanej kampanii promocyjnej. Trafiona grafika może przynieść korzyści tak firmie, jak akcji społecznej czy opcji politycznej. Sędzią są spojrzenia, a nagrodę za niepospolity charakter stanowią emocje odbiorcy. Przedstawiamy 16 plakatów, które zmuszają do refleksji, inspirują i uwodzą.

-

Sprawdzian znajomości bieżących wydarzeń, poczucia humoru, inteligencji. Z którym plakatem odbiorca zrozumie się bez słów?

 

Plakaty polityczne

 

"Before/After" by Joe Scorsone, Alice Drueding

 

"The Beginning is Near" by Alexandra Clotfelter

 


"Close Guantanamo Bay" by Anita Wasik

 


"25 lat III RP" by Martyna Wójcik-Śmierska

 

Plakaty filmowe

 

"The memory thief"

 

"The purge anarchy"

 

"Oculus"

 

"In the heart of the sea"

 

Szkoła polskiego plakatu

 

"Kabaret" by Wiktor Górka

 


"Ryszard Kajzer plakaty BUW" by Ryszard Kajzer

 


"Ludzie bez skrzydeł" by Henryk Tomaszewski

 


"Ostatnie tango w Paryżu" by Homework Joanna Gorska, Jerzy Skakun

 

Plakaty polskich artystów

 

"Music Addiction" by Adam Quest

 

"Chopin" by Edgar Bąk

 


"Ala ma siniaki" Marcin Kiedos

 


Jacek Doszyń

 

::

Co powoduje, że plakat staje się skuteczny? Wskazówki ekspertów: Martyny Bargiel, Kosmy Ostrowskiego i Przemysława Puchalskiego można znaleźć w artykule „Jak działa plakat?” w lipcowym numerze magazynu „Brief” 7/2015 (189). Zapraszamy do lektury.

::

fot. Fotolia/KostaKostov

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.