wp - grudzien 2016

Plakat, który działa

Plakat, który działa

Brief.pl / Inspiracje

Plakat to format niezmiennie obecny wśród elementów udanej kampanii promocyjnej. Trafiona grafika może przynieść korzyści tak firmie, jak akcji społecznej czy opcji politycznej. Sędzią są spojrzenia, a nagrodę za niepospolity charakter stanowią emocje odbiorcy. Przedstawiamy 16 plakatów, które zmuszają do refleksji, inspirują i uwodzą.

-

Sprawdzian znajomości bieżących wydarzeń, poczucia humoru, inteligencji. Z którym plakatem odbiorca zrozumie się bez słów?

 

Plakaty polityczne

 

"Before/After" by Joe Scorsone, Alice Drueding

 

"The Beginning is Near" by Alexandra Clotfelter

 


"Close Guantanamo Bay" by Anita Wasik

 


"25 lat III RP" by Martyna Wójcik-Śmierska

 

Plakaty filmowe

 

"The memory thief"

 

"The purge anarchy"

 

"Oculus"

 

"In the heart of the sea"

 

Szkoła polskiego plakatu

 

"Kabaret" by Wiktor Górka

 


"Ryszard Kajzer plakaty BUW" by Ryszard Kajzer

 


"Ludzie bez skrzydeł" by Henryk Tomaszewski

 


"Ostatnie tango w Paryżu" by Homework Joanna Gorska, Jerzy Skakun

 

Plakaty polskich artystów

 

"Music Addiction" by Adam Quest

 

"Chopin" by Edgar Bąk

 


"Ala ma siniaki" Marcin Kiedos

 


Jacek Doszyń

 

::

Co powoduje, że plakat staje się skuteczny? Wskazówki ekspertów: Martyny Bargiel, Kosmy Ostrowskiego i Przemysława Puchalskiego można znaleźć w artykule „Jak działa plakat?” w lipcowym numerze magazynu „Brief” 7/2015 (189). Zapraszamy do lektury.

::

fot. Fotolia/KostaKostov

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.