Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Magazyn / Wiedza

Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.

-

Raport podzielony jest na cztery części:

Strony WWW

  • "22 lata świetlne"
  • "Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?"
  • "Daj się znaleźć"
  • "E-mailing krok po kroku"
  • "Grupa z potencjałem"

Media społecznościowe

  • "Docenić niedocenione"
  • "Pułapki społeczności"
  • "Adekwatny social"
  • "Trudne marki w mediach społecznościowych"

Mobile marketing

  • "Mobilna rewolucja"
  • "Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach"
  • "Urządzenia mobilne w synergii z social media"

Monitoring mediów

  • "Koniec monitoringu post factum"
  • "Podpatrzeć - siebie i konkurencję"

Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji", która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.

Relacja wideo z konferencji

 

Pobierz raport "Efektywna komunikacja w internecie"

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.