wp - grudzien 2016

Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Magazyn / Wiedza

Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.

-

Raport podzielony jest na cztery części:

Strony WWW

  • "22 lata świetlne"
  • "Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?"
  • "Daj się znaleźć"
  • "E-mailing krok po kroku"
  • "Grupa z potencjałem"

Media społecznościowe

  • "Docenić niedocenione"
  • "Pułapki społeczności"
  • "Adekwatny social"
  • "Trudne marki w mediach społecznościowych"

Mobile marketing

  • "Mobilna rewolucja"
  • "Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach"
  • "Urządzenia mobilne w synergii z social media"

Monitoring mediów

  • "Koniec monitoringu post factum"
  • "Podpatrzeć - siebie i konkurencję"

Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji", która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.

Relacja wideo z konferencji

 

Pobierz raport "Efektywna komunikacja w internecie"

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.