Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Magazyn / Wiedza

Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.

-

Raport podzielony jest na cztery części:

Strony WWW

  • "22 lata świetlne"
  • "Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?"
  • "Daj się znaleźć"
  • "E-mailing krok po kroku"
  • "Grupa z potencjałem"

Media społecznościowe

  • "Docenić niedocenione"
  • "Pułapki społeczności"
  • "Adekwatny social"
  • "Trudne marki w mediach społecznościowych"

Mobile marketing

  • "Mobilna rewolucja"
  • "Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach"
  • "Urządzenia mobilne w synergii z social media"

Monitoring mediów

  • "Koniec monitoringu post factum"
  • "Podpatrzeć - siebie i konkurencję"

Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji", która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.

Relacja wideo z konferencji

 

Pobierz raport "Efektywna komunikacja w internecie"

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.