Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Efektywna komunikacja w internecie - raport specjalny Brief

Magazyn / Wiedza

Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.

-

Raport podzielony jest na cztery części:

Strony WWW

  • "22 lata świetlne"
  • "Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?"
  • "Daj się znaleźć"
  • "E-mailing krok po kroku"
  • "Grupa z potencjałem"

Media społecznościowe

  • "Docenić niedocenione"
  • "Pułapki społeczności"
  • "Adekwatny social"
  • "Trudne marki w mediach społecznościowych"

Mobile marketing

  • "Mobilna rewolucja"
  • "Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach"
  • "Urządzenia mobilne w synergii z social media"

Monitoring mediów

  • "Koniec monitoringu post factum"
  • "Podpatrzeć - siebie i konkurencję"

Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji", która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.

Relacja wideo z konferencji

 

Pobierz raport "Efektywna komunikacja w internecie"

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.