wp - grudzien 2016

Dookoła Cannes - Google Box

Dookoła Cannes - Google Box

Brief.pl / Aktualności

Cannes w okresie Festiwalu zapewnia masę atrakcji. Jak co roku największą popularnością cieszyła się plaża Google Box, gdzie codziennie odbywały się wykłady i spotkania zarówno ludzi związanych z biznesem jak i youtuberami.

-

Google serwował pyszne smoothies, które generowało się samemu na bazie stworzonego kodu w przyjemniej dla użytkownika oprawie – układaniu klocków na drewnianej ścianie. Poza kodowaniem mogliśmy zaprojektować swoje termosy z spersonalizowanym Androidem lub wysłać zaszyfrowaną kartkę pocztową na bazie sygnalizacji flagowej.

Google zapraszał również do poznania jego produktów i aplikacji. Można było przystroić swój własny Google Box, wziąć udział w konkursie przedstawiającym możliwości Google Translate ,obejrzeć projekt Inside the Abbey Road czy też wgrać swój kontent na popularny kanał Slow Mo Guys.

Google jak co roku nie zawiódł i spisał się na kreatywną piątkę.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.