Projekt Ekspansja: TOP 10 stron WWW, które zyskały na popularności wśród ukraińskich internautów płci męskiej

Projekt Ekspansja: TOP 10 stron WWW, które zyskały na popularności wśród ukraińskich internautów płci męskiej

Brief.pl / Wiedza

Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie strony internetowe zyskiwały w ostatnim czasie na znaczeniu wśród ukraińskich mężczyzn.

-

Największy skok w popularności wśród ukraińskich internautów odnotował serwis kinogo.net. To portal, który udostępnia w sposób nielegalny materiały filmowe. Jeszcze rok temu korzystało z niego poniżej 10 proc. Ukraińców, ale w ciągu 12 miesięcy ich liczba się podwoiła.

Na drugim miejscu podium znalazł się serwis rozetka.com.ua. To duża platforma e-commerce. Można poprzez nią kupić zarówno elektronikę, jak i zabawki czy materiały biurowe.

TOP 3 zamyka parimatch.com. Poprzez ten serwis miłośnicy gier hazardowych mogą obstawiać wyniki meczów. Serwis ten funkcjonuje na podobnej zasadzie jak bet-at-home i innego tego typu podmioty.

Co ciekawe, w TOP 10 znalazły się przede wszystkim serwisy, które ze swej natury są rosyjskojęzyczne. Jedynie Facebook to globalny gracz w tym zestawieniu, który nie wywodzi się z Ukrainy lub Rosji.

Drodzy przedsiębiorcy, mamy nadzieję, że to zestawienie pomoże Wam zobaczyć jakiego typu strony i usługi cieszą się rosnącą popularność na tak dużym rynku jak ukraiński. Oczywiście, nie jest to najłatwiejszy z rynków, zwłaszcza ze względu na obecną sytuację geopolityczną.

Ale może jednak warto zainteresować się tym rynkiem pod kątem ekspansji Waszej firmy?

::

fot. Fotolia/igor

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.