Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Za nami 62 Festiwal Cannes Lions. W podsumowaniu nie sposób zamknąć minionego tygodnia w jeden zwięzły artykuł.

-

Warto wspomnieć o przełomowej pracy nagrodzonej w czwartek w ramach Innovation Lions – „3 words to address the world”, które redefiniują lokalizacje na mapie, dzięki temu teraz każdy na świecie może mieć swój adres. To wielki przełom dla krajów, gdzie miliony ludzi mieszkają w fawelach.

Przed finałowym rozdaniem nagród tłumy przyciągnął Matsuko-roid – robot, który został stworzony jako mechaniczny klon realnie żyjącej gwiazdy. Matsuko-roid poprowadził też wykład ze swoimi twórcami. Na żywo robi niesamowite wrażenie i nawet potrafi być zabawny.

Ostatniego dnia Pałac na rozdaniu nagród pomieścił aż 4 tysiące widzów. Zobaczyliśmy świetne prace w kategoriach: Branded content and Entertainment, Film, Film Craft, Titanium and Integrated. Warto wspomnieć o bardzo sprytnej pracy „Unskippable banners” w kategoriach Viral – tu zamiast chować logo pojawia się ono centralnie i jest z nami cały czas i tak chcemy to oglądać.

To tyle w ramach krótkiego podsumowania 62 Festiwalu Cannes Lions – wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie festiwalowej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.