Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Za nami 62 Festiwal Cannes Lions. W podsumowaniu nie sposób zamknąć minionego tygodnia w jeden zwięzły artykuł.

-

Warto wspomnieć o przełomowej pracy nagrodzonej w czwartek w ramach Innovation Lions – „3 words to address the world”, które redefiniują lokalizacje na mapie, dzięki temu teraz każdy na świecie może mieć swój adres. To wielki przełom dla krajów, gdzie miliony ludzi mieszkają w fawelach.

Przed finałowym rozdaniem nagród tłumy przyciągnął Matsuko-roid – robot, który został stworzony jako mechaniczny klon realnie żyjącej gwiazdy. Matsuko-roid poprowadził też wykład ze swoimi twórcami. Na żywo robi niesamowite wrażenie i nawet potrafi być zabawny.

Ostatniego dnia Pałac na rozdaniu nagród pomieścił aż 4 tysiące widzów. Zobaczyliśmy świetne prace w kategoriach: Branded content and Entertainment, Film, Film Craft, Titanium and Integrated. Warto wspomnieć o bardzo sprytnej pracy „Unskippable banners” w kategoriach Viral – tu zamiast chować logo pojawia się ono centralnie i jest z nami cały czas i tak chcemy to oglądać.

To tyle w ramach krótkiego podsumowania 62 Festiwalu Cannes Lions – wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie festiwalowej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.