Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Finał subiektywnie, na zakończenie Festiwalu w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Za nami 62 Festiwal Cannes Lions. W podsumowaniu nie sposób zamknąć minionego tygodnia w jeden zwięzły artykuł.

-

Warto wspomnieć o przełomowej pracy nagrodzonej w czwartek w ramach Innovation Lions – „3 words to address the world”, które redefiniują lokalizacje na mapie, dzięki temu teraz każdy na świecie może mieć swój adres. To wielki przełom dla krajów, gdzie miliony ludzi mieszkają w fawelach.

Przed finałowym rozdaniem nagród tłumy przyciągnął Matsuko-roid – robot, który został stworzony jako mechaniczny klon realnie żyjącej gwiazdy. Matsuko-roid poprowadził też wykład ze swoimi twórcami. Na żywo robi niesamowite wrażenie i nawet potrafi być zabawny.

Ostatniego dnia Pałac na rozdaniu nagród pomieścił aż 4 tysiące widzów. Zobaczyliśmy świetne prace w kategoriach: Branded content and Entertainment, Film, Film Craft, Titanium and Integrated. Warto wspomnieć o bardzo sprytnej pracy „Unskippable banners” w kategoriach Viral – tu zamiast chować logo pojawia się ono centralnie i jest z nami cały czas i tak chcemy to oglądać.

To tyle w ramach krótkiego podsumowania 62 Festiwalu Cannes Lions – wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie festiwalowej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.