Dariusz Mioduski: Potrzebne są - system i strumień pieniędzy

Brief TV / Ludzie

O spotkaniu sportu z biznesem, przełomowych zmianach w futbolu polskim i europejskim oraz o rozmaitych pożytkach z istnienia profesjonalnych klubów piłkarskich opowiada Dariusz Mioduski, przewodniczący rady nadzorczej, współwłaściciel klubu Legia Warszawa

-

- Dzisiaj produkty takie, jak Legia czy polska piłka, są atrakcyjne dla pewnej części biznesu, ale jeszcze nie dla największych graczy, którzy mogą przeznaczyć na to największe pieniądze. A tak dzieje się w Anglii, w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Francji itd. Po prostu piłka realizowana na najwyższym poziomie przyciąga najpoważniejszych partnerów. Mamy pomysł, jak dobić do tego poziomu, ale pojawiają się ograniczenia. Jeżeli chodzi o wspólpracę z administracją, to nie ma właściwie takiego przypadku, żeby istotny klub piłkarski działający w krajach zachodnich nie miał jakiejś formy wsparcia czy współpracy z lokalnymi władzami,. Dla wszystkich jest oczywiste, że dobry klub jest najlepszą formą promocji dla miasta, sprzyja przyciąganiu biznesu, turystów, tworzeniu marki. - mówi Dariusz Mioduski.

Cały wywiad w lipcowym numerze "Briefu"

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.