Dariusz Mioduski: Potrzebne są - system i strumień pieniędzy

Brief TV / Ludzie

O spotkaniu sportu z biznesem, przełomowych zmianach w futbolu polskim i europejskim oraz o rozmaitych pożytkach z istnienia profesjonalnych klubów piłkarskich opowiada Dariusz Mioduski, przewodniczący rady nadzorczej, współwłaściciel klubu Legia Warszawa

-

- Dzisiaj produkty takie, jak Legia czy polska piłka, są atrakcyjne dla pewnej części biznesu, ale jeszcze nie dla największych graczy, którzy mogą przeznaczyć na to największe pieniądze. A tak dzieje się w Anglii, w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Francji itd. Po prostu piłka realizowana na najwyższym poziomie przyciąga najpoważniejszych partnerów. Mamy pomysł, jak dobić do tego poziomu, ale pojawiają się ograniczenia. Jeżeli chodzi o wspólpracę z administracją, to nie ma właściwie takiego przypadku, żeby istotny klub piłkarski działający w krajach zachodnich nie miał jakiejś formy wsparcia czy współpracy z lokalnymi władzami,. Dla wszystkich jest oczywiste, że dobry klub jest najlepszą formą promocji dla miasta, sprzyja przyciąganiu biznesu, turystów, tworzeniu marki. - mówi Dariusz Mioduski.

Cały wywiad w lipcowym numerze "Briefu"

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.