Badanie widoczności serwisów contentowych w social media

Badanie widoczności serwisów contentowych w social media

Brief.pl / Patronaty

Po sukcesie tegorocznej edycji raportu SEO Spółka LeadBullet przygotowała kolejną publikację. Eksperci firmy tym razem postanowili przyjrzeć się widoczności serwisów contentowych w mediach społecznościowych.

-

Siła portali społecznościowych rośnie z dnia na dzień. Stają się one coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketerów. Celem badania było sprawdzenie, jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych oraz które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach.

Jak we wstępie piszą twórcy badania: „Zwiększanie społeczności tego rodzaju portali idzie w parze z poprawą jakości, formy i przekazu treści. Content marketing staje się zatem coraz bardziej efektywnym narzędziem. (…) Zmiana ta trafiła na odpowiedni czas – czas intensywnego rozwoju sieci społecznościowych. Facebook, Twitter czy Google+ stały się idealnym miejscem dystrybucji wartościowego contentu, prowadzenia dialogu marki z klientem czy personalizowania przekazu reklamowego”.
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją „Badanie widoczności serwisów contentowych w social media”.

Badanie można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/badanie-social-media-2015/

Partnerzy: Brand24, Prowly

Patronat medialny nad badaniem objęli: SprawnyMarketing, Marketing przy Kawie, Instytut Medialny, AdMonkey, NowyMarketing, Brief, Mediarun

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.