Badanie widoczności serwisów contentowych w social media

Badanie widoczności serwisów contentowych w social media

Brief.pl / Patronaty

Po sukcesie tegorocznej edycji raportu SEO Spółka LeadBullet przygotowała kolejną publikację. Eksperci firmy tym razem postanowili przyjrzeć się widoczności serwisów contentowych w mediach społecznościowych.

-

Siła portali społecznościowych rośnie z dnia na dzień. Stają się one coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketerów. Celem badania było sprawdzenie, jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych oraz które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach.

Jak we wstępie piszą twórcy badania: „Zwiększanie społeczności tego rodzaju portali idzie w parze z poprawą jakości, formy i przekazu treści. Content marketing staje się zatem coraz bardziej efektywnym narzędziem. (…) Zmiana ta trafiła na odpowiedni czas – czas intensywnego rozwoju sieci społecznościowych. Facebook, Twitter czy Google+ stały się idealnym miejscem dystrybucji wartościowego contentu, prowadzenia dialogu marki z klientem czy personalizowania przekazu reklamowego”.
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją „Badanie widoczności serwisów contentowych w social media”.

Badanie można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/badanie-social-media-2015/

Partnerzy: Brand24, Prowly

Patronat medialny nad badaniem objęli: SprawnyMarketing, Marketing przy Kawie, Instytut Medialny, AdMonkey, NowyMarketing, Brief, Mediarun

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.