Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Festiwal Złote Lwy w Cannes na półmetku. Wczoraj przyznano kolejne nagrody w kategoriach: Radio, Design, Product Design i Cyber.

-

Z naszej subiektywnej selekcji prac polecamy Radiówki: „Moms demands actions”, Popclick z „Conference Call”, spot o karaluchach TBWA, „Berlin Wall of sounds”. Polecamy kategorię Design i Product design nie tylko ze względu na ciekawe projekty ale na samą wagę stworzonych pomysłów. To coś więcej niż tylko projektowanie.

W tych kategoriach naszą uwagę przyciągnęły prace: sesja dla Issey Miyake, „Proud Whooper”, „Priceless Weapons”, „Junior Swiming Chapionships”, „Gun Shop”, „Last Shot Jordan”, „Not a bug splat”, Grand Prix dla Volvo – „Lifepaint”, filtr do wody z klimatyzacji w product designie (!) oraz nagrodzony już „Lucky Iron Fish”.

W Cyber ponownie liderem okazał się „Ice Bucket Challange”, Samsung z ekranami na ciężarówkach, nieskipowalne bannery, „House of Mamba” i Droga 5z „I will what I want”, który zgarnął Grand Prix.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.