Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Festiwal Złote Lwy w Cannes na półmetku. Wczoraj przyznano kolejne nagrody w kategoriach: Radio, Design, Product Design i Cyber.

-

Z naszej subiektywnej selekcji prac polecamy Radiówki: „Moms demands actions”, Popclick z „Conference Call”, spot o karaluchach TBWA, „Berlin Wall of sounds”. Polecamy kategorię Design i Product design nie tylko ze względu na ciekawe projekty ale na samą wagę stworzonych pomysłów. To coś więcej niż tylko projektowanie.

W tych kategoriach naszą uwagę przyciągnęły prace: sesja dla Issey Miyake, „Proud Whooper”, „Priceless Weapons”, „Junior Swiming Chapionships”, „Gun Shop”, „Last Shot Jordan”, „Not a bug splat”, Grand Prix dla Volvo – „Lifepaint”, filtr do wody z klimatyzacji w product designie (!) oraz nagrodzony już „Lucky Iron Fish”.

W Cyber ponownie liderem okazał się „Ice Bucket Challange”, Samsung z ekranami na ciężarówkach, nieskipowalne bannery, „House of Mamba” i Droga 5z „I will what I want”, który zgarnął Grand Prix.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.