Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Festiwal Złote Lwy w Cannes na półmetku. Wczoraj przyznano kolejne nagrody w kategoriach: Radio, Design, Product Design i Cyber.

-

Z naszej subiektywnej selekcji prac polecamy Radiówki: „Moms demands actions”, Popclick z „Conference Call”, spot o karaluchach TBWA, „Berlin Wall of sounds”. Polecamy kategorię Design i Product design nie tylko ze względu na ciekawe projekty ale na samą wagę stworzonych pomysłów. To coś więcej niż tylko projektowanie.

W tych kategoriach naszą uwagę przyciągnęły prace: sesja dla Issey Miyake, „Proud Whooper”, „Priceless Weapons”, „Junior Swiming Chapionships”, „Gun Shop”, „Last Shot Jordan”, „Not a bug splat”, Grand Prix dla Volvo – „Lifepaint”, filtr do wody z klimatyzacji w product designie (!) oraz nagrodzony już „Lucky Iron Fish”.

W Cyber ponownie liderem okazał się „Ice Bucket Challange”, Samsung z ekranami na ciężarówkach, nieskipowalne bannery, „House of Mamba” i Droga 5z „I will what I want”, który zgarnął Grand Prix.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.