Konferencja Jak zarabiać na mobile - zaprasza Multikino

Brief TV / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy magazyn „Brief” organizuje konferencję „Jak zarabiać na mobile?”. Jednym z jej uczestników będzie przedstawiciel Multikina Marcin Duda, który opowie o mobile'owych rozwiązaniach w kinie. Szczegóły wystąpienia zdradza Wojciech Szymczyk.

-

Dzięki konferencji Jak zarabiać na mobile? dowiesz się:

 

- jak budować komunikację na Snapchacie

- jak zarządzać produktami mobilnymi

- jak reklamować produkty mobile’owe

- jak mierzyć efektywność działań na mobile’u

Szczegółowy program dostępny jest TUTAJ

::

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
FORMULARZ REJESTRACYJNY

::

Kiedy? 30.06.2015

Gdzie? Multikino Złote Tarasy

W jakich godzinach? 9:30 - 16:30 (rejestracja od 9:00)

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.