BeaconValley Hackathon - 5 powodów, dla których nie może Cię zabraknąć!

BeaconValley Hackathon -  5 powodów, dla których nie może Cię zabraknąć!

Brief.pl / Patronaty

Na liczniku wydarzenia jest już prawie 150 rejestracji, ponad 25 marek zaangażowanych w jego organizację i lista technologicznych gadżetów do zgarnięcia - w tym dwa zegarki Apple Watch. Już w najbliższą sobotę (27 czerwca) w krakowskim Hub:raum startuje nawiększy do tej pory event wokół technologii kontekstowych: BeaconValley Hackathon. To już ostatni moment na rejestrację!

-

1. Zakodujesz BeaconValley, a może i własny biznes.

W czasie BeaconValley Hackathon będziemy wspólnie tworzyć historię. W ciągu 24 godzin kodowania chcemy powołać do życia inteligentne miasto zasilane energią beaconów. Do wybóru są 3 kategorie, w ramach których mają powstać aplikacje dla strefy publicznej Krakowa (Beacons for Good), firm prywatnych (Beacons for Business) i uwalniające kreatywność uczestników (Beacons for Fun). - Ale Hackathon to nie tylko szansa, aby zmienić nasze miasto w bardziej przyjazne miejsce. To też okazja, by realnie zmonetyzować swój pomysł, realizując aplikację w porozumieniu z konkretną instytucją zgłoszoną do programu - wyjaśnia Grzegorz Banaś z Hub:raum Kraków.

2. Dotkniesz technologii przyszłości.
Udział w hackathonie to okazja do poznania technologii BLE od strony kodu. Śmiałkowie, którzy staną do walki o nagrody zostaną uzbrojeni w najlepiej oceniane beacony na rynku - Kontakt.io Smart Beacons. W ramach inspiracji na miejscu czekać będą na Was także:
● SDK takich aplikacji jak OnYourMap, Synerise czy Kazimir
● JIVR - pierwszy elektryczny e-bike z wbudowanym beaconem
● Apple Geek Corner - czyli wszystko co ma “i” przed nazwą na wyciągnięcie ręki.

3. Spotkasz wyjadaczy IoT.
Nie wiesz od czego zacząć przygodę z beaconami? Zastanawiasz się, czy Twój pomysł ma szansę znaleźć inwestora? Swoim biznesowym i technologicznym know-how podzielą się z Tobą najlepsi znawcy Internetu Rzeczy na rynku. Wśród mentorów wydarzenia znajdują się m.in.
● iOS Ninja Marek Serafin i Android master Jakub Białkowski z Kontakt.io
● Marcin Piątkowski, pomysłodawca JIVR
● Jarosław Królewski, twórca Synerise - platformy omnichannel zasilanej technologią BLE
● Konrad Pawlus, ekspert od automatyzacji marketingu z SalesManago
● Marcin Subotowicz, odpowiedzialny za projekt aplikacji dla spoełczności rowerzystów - Blueanker
● Inwestorzy z Hub:raum i KPT gotowi weprzeć Twój projekt.

4. Zawalczysz o nagrody.
Stawką jest nie tylko sława i uścisk dłoni organizatorów. Najlepsze projekty mają szansę zdobyć takie technologiczne gadgety jak zegarki Apple Watch, iPad Mini czy telefony Nokia Lumia.

5. Posilisz i ducha i ciało.
Zbierz najlepszą ekipę i stwórzcie wspólnie aplikację, która ma szansę zmienić życie mieszkańców i turystów w Krakowie. Nie masz zespołu? Na martw się. Na evencie znajdziesz mnówstwo ludzi, z którymi możesz połączyć siły. Aby nie zabrakło Wam protein w czasie kodowania, organizatorzy zapewniają odżywcze posiłki i ulubione napoje programistów.

Na wydarzenie zapraszają organizatorzy: Kontakt.io, HG Intelligence, Hub:raum wraz z partnerami i patronami medialnymi. Więcej informacji na stronie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.