Sotrender z nową stroną i Aulerem 2013

Sotrender z nową stroną i Aulerem 2013

Brief.pl / Aktualności

Głosami kapituły tegorocznej edycji konkursu, Sotrender został uhonorowany Aulerem 2013. Uroczysta gala i wręczenie statuetek Aulerów odbyły się podczas cyklicznej konferencji infoShare w Gdańsku.

-

Aulery to nagrody wręczane każdego roku firmom rozwijającym się w środowisku innowacyjnych technologii, promującym kulturę przedsiębiorczości oraz dzielącym się swoją wiedzą z rynkiem. Wyróżnienia przyznawane są przez organizatorów Auli Polskiej - najstarszej aktywnej inicjatywy barcampowej w Polsce.

- Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. Cieszymy się, że nasze wysiłki zostały docenione, zwłaszcza, że jak wiemy, Aulery przyznawane są za realną działalność i konsekwencję w rozwoju firmy - skomentował Jan Zając, CEO Sotrendera. Od początku działania Sotrender już kilka razy zajmował miejsca w finałach krajowych i międzynarodowych konkursów dla małych firm, jednak jest to pierwsza jego nagroda.

Spośród firm zgłoszonych do tegorocznej edycji Aulerów, międzynarodowe jury, w którego skład weszli m.in. Jon Bradford, Fadi Bishara, Bartłomiej Gola czy Łukasz Wejchert, wybrało trzy zwycięskie firmy. Oprócz Sotrendera, podczas tegorocznych Aulerów, wyróżniono także startup’y Showroom i Pixers.pl, a specjalne wyróżnienie otrzymało Migam.pl.

Podczas konferencji infoShare, Sotrender zaprezentował nową odsłonę swojej strony internetowej Sotrender.pl, dostępnej również na urządzeniach mobilnych. Nowa strona ma lepiej przedstawiać ofertę Sotrendera, w której coraz większe znaczenie odgrywają usługi badawcze i doradcze przygotowywane przez grupę analityków Sotrender Research Team.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.