Sotrender z nową stroną i Aulerem 2013

Sotrender z nową stroną i Aulerem 2013

Brief.pl / Aktualności

Głosami kapituły tegorocznej edycji konkursu, Sotrender został uhonorowany Aulerem 2013. Uroczysta gala i wręczenie statuetek Aulerów odbyły się podczas cyklicznej konferencji infoShare w Gdańsku.

-

Aulery to nagrody wręczane każdego roku firmom rozwijającym się w środowisku innowacyjnych technologii, promującym kulturę przedsiębiorczości oraz dzielącym się swoją wiedzą z rynkiem. Wyróżnienia przyznawane są przez organizatorów Auli Polskiej - najstarszej aktywnej inicjatywy barcampowej w Polsce.

- Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. Cieszymy się, że nasze wysiłki zostały docenione, zwłaszcza, że jak wiemy, Aulery przyznawane są za realną działalność i konsekwencję w rozwoju firmy - skomentował Jan Zając, CEO Sotrendera. Od początku działania Sotrender już kilka razy zajmował miejsca w finałach krajowych i międzynarodowych konkursów dla małych firm, jednak jest to pierwsza jego nagroda.

Spośród firm zgłoszonych do tegorocznej edycji Aulerów, międzynarodowe jury, w którego skład weszli m.in. Jon Bradford, Fadi Bishara, Bartłomiej Gola czy Łukasz Wejchert, wybrało trzy zwycięskie firmy. Oprócz Sotrendera, podczas tegorocznych Aulerów, wyróżniono także startup’y Showroom i Pixers.pl, a specjalne wyróżnienie otrzymało Migam.pl.

Podczas konferencji infoShare, Sotrender zaprezentował nową odsłonę swojej strony internetowej Sotrender.pl, dostępnej również na urządzeniach mobilnych. Nowa strona ma lepiej przedstawiać ofertę Sotrendera, w której coraz większe znaczenie odgrywają usługi badawcze i doradcze przygotowywane przez grupę analityków Sotrender Research Team.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.