Brąz dla FCB Warszawa - subiektywna relacja z Cannes

Brąz dla FCB Warszawa - subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Za nami kolejny dzień w Cannes. Wczoraj przyznano nagrody w kategorii: Outdoor, PR, Creative Effectiveness, Media oraz ogłoszona nową kategorię Cannes Lions Glass – kampanię łamiące stereotypom i nierówności społeczne.

-

Gratulacje dla FCB Warszawa za brąz w Media Lions dla Kawy Prima! 

Polecamy równiez w wczorajszego rozdania takie kampanie jak: “Marathon Walker”, Security Moms”, “Breathe again”, “Interception” dla Volvo, “Lucky Iron Fish”, “True Wetsuits”,” The RGB news”, “Great Chinese names for Great Britain”, “Photoshop murder mystery”, “Rabbit race” dla Media Markt, “Red light App between us”.

Wczoraj wielkim zwycięzcą zostało stowarzyszenie ALS Association za “Ice Bucket Challenge” uczestnicy zgotowali owacje na stojącą za ich zeszłoroczne działanie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.