Pierwszy Projekt StartUp za nami

Pierwszy Projekt StartUp za nami

Brief.pl / Patronaty

Dobiegła końca pierwsza konferencja dla startupów i funduszy kapitałowych w województwie lubelskim.

-

 

Podczas konferencji rad na temat prowadzenia e-biznesu, media relations i pozyskiwania funduszy na rozwój udzielili m.in. Paweł Luty, Maciej Budzich czy Piotr Bucki.

- LPNT od dwóch lat aktywnie buduje ekosystem startup i wspiera młodych, ambitnych ludzi, którzy chcą budować własne firmy. Projekt StartUp to jedno z wielu wydarzeń, które organizujemy w Lublinie dla tej społeczności – mówił Tomasz Małecki, prezes Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Wydarzenie organizowane przez LPNT przyciągnęło ponad 300 uczestników. Kolejna edycja już za rok.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.