Jim Samples - Prezes Scripps Networks International poleca Brief!

Brief TV / Aktualności

Brief odwiedza Knoxville, w stanie Tennessee, gdzie swoją główną siedzibę ma Scripps Network - nowy właściciel telewizji TVN. Zdobywamy tam dużą popularność.

-

5 ciekawostek o Scripps Networks:

1. To część rodzinnego konglomeratu medialnego, który jest nieprzerwanie obecny na rynku XIX wieku.
2. Kanał HGTV, który należy do sieci, jest liderem wśród płatnych telewizji lifestyle’owych w USA.
3. Jak do tej pory, Scripps Networks zainwestowało 62 mln dol. w startupy, m. in. z branży e-commerce.
4. Scripps wydaje papierowy magazyn „Food Network”, który dociera do 11,6 mln subskrybentów w USA i jest liderem w swojej kategorii.
5. Scripps Network zamierza nabyć 100 proc. akcji TVN.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.