E-book: Narzędzia content marketingu

E-book: Narzędzia content marketingu

Brief.pl / Patronaty

140 stron, podzielonych na siedem części merytorycznych, to nowy, bezpłatny e-book agencji WhitePress, któremu patronuje Brief.

-

Po czterech miesiącach pracy, do rąk czytelników trafia e-book, w którym opisano 74 narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych. W opracowaniu przygotowanym przez agencję WhitePress można znaleźć porady dotyczące korzystania z poszczególnych narzędzi oraz komentarze ponad 15 specjalistów z branży.

E-book jest pierwszym, tak szerokim opracowaniem na polskim rynku. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.

- Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. - mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów e-booka. - Realizacja kampanii content marketingowych składa się z wielu etapów (niektóre nawet pominęliśmy), a w każdym z tych etapów wykorzystywanych jest przynajmniej kilka lub kilkanaście narzędzi.

Selekcja tych narzędzi była trudna, a opisanie kilkudziesięciu z nich spowodowało powstanie niezwykle obszernego e-booka. Według niektórych opinii zbyt obszernego.Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek się opłacił i zmotywuje to redakcję WhitePress do stworzenia kolejnych, doskonalszych treści. - dodaje.

E-book jest bezpłatny i można go pobrać z dedykowanej strony. Agencja przygotowała także mini przewodnik w postaci infografiki.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.