E-book: Narzędzia content marketingu

E-book: Narzędzia content marketingu

Brief.pl / Patronaty

140 stron, podzielonych na siedem części merytorycznych, to nowy, bezpłatny e-book agencji WhitePress, któremu patronuje Brief.

-

Po czterech miesiącach pracy, do rąk czytelników trafia e-book, w którym opisano 74 narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych. W opracowaniu przygotowanym przez agencję WhitePress można znaleźć porady dotyczące korzystania z poszczególnych narzędzi oraz komentarze ponad 15 specjalistów z branży.

E-book jest pierwszym, tak szerokim opracowaniem na polskim rynku. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.

- Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. - mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów e-booka. - Realizacja kampanii content marketingowych składa się z wielu etapów (niektóre nawet pominęliśmy), a w każdym z tych etapów wykorzystywanych jest przynajmniej kilka lub kilkanaście narzędzi.

Selekcja tych narzędzi była trudna, a opisanie kilkudziesięciu z nich spowodowało powstanie niezwykle obszernego e-booka. Według niektórych opinii zbyt obszernego.Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek się opłacił i zmotywuje to redakcję WhitePress do stworzenia kolejnych, doskonalszych treści. - dodaje.

E-book jest bezpłatny i można go pobrać z dedykowanej strony. Agencja przygotowała także mini przewodnik w postaci infografiki.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.