E-book: Narzędzia content marketingu

E-book: Narzędzia content marketingu

Brief.pl / Patronaty

140 stron, podzielonych na siedem części merytorycznych, to nowy, bezpłatny e-book agencji WhitePress, któremu patronuje Brief.

-

Po czterech miesiącach pracy, do rąk czytelników trafia e-book, w którym opisano 74 narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych. W opracowaniu przygotowanym przez agencję WhitePress można znaleźć porady dotyczące korzystania z poszczególnych narzędzi oraz komentarze ponad 15 specjalistów z branży.

E-book jest pierwszym, tak szerokim opracowaniem na polskim rynku. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.

- Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. - mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów e-booka. - Realizacja kampanii content marketingowych składa się z wielu etapów (niektóre nawet pominęliśmy), a w każdym z tych etapów wykorzystywanych jest przynajmniej kilka lub kilkanaście narzędzi.

Selekcja tych narzędzi była trudna, a opisanie kilkudziesięciu z nich spowodowało powstanie niezwykle obszernego e-booka. Według niektórych opinii zbyt obszernego.Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek się opłacił i zmotywuje to redakcję WhitePress do stworzenia kolejnych, doskonalszych treści. - dodaje.

E-book jest bezpłatny i można go pobrać z dedykowanej strony. Agencja przygotowała także mini przewodnik w postaci infografiki.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.