Konferencja Jak zarabiać na mobile? - zaprasza Krzysztof Bulski

Brief TV / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy magazyn „Brief” organizuje konferencję „Jak zarabiać na mobile?”. Jednym z jej uczestników będzie Krzysztof Bulski z VEEU Network, który opowie o Snapchacie. I właśnie poprzez snapy Krzysztof zaprasza na konferencję.

-

Dzięki konferencji  Jak zarabiać na mobile? dowiesz się:

 

- jak budować komunikację na Snapchacie

- jak zarządzać produktami mobilnymi

- jak reklamować produkty mobile’owe

- jak mierzyć efektywność działań na mobile’u

 

Szczegółowy program dostępny jest TUTAJ.

::

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
FORMULARZ REJESTRACYJNY

::

Kiedy? 30.06.2015

Gdzie? Multikino Złote Tarasy

W jakich godzinach? 9:30 - 16:30 (rejestracja od 9:00)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.