Filmy w technologii 360° na YouTube! Jak to działa?

Filmy w technologii 360° na YouTube! Jak to działa?

Brief.pl / Technologie

Koncerty, teledyski, relacje z wydarzeń i każdy inny film można już przesyłać i oglądać na YouTube w technologii 360°. Filmy sferyczne zostały wprowadzone także do stałej oferty dla klientów LifeTube - sieci partnerskiej społecznościowej platformy. Przedstawiciele LifeTube będą gościć na konferencji „Jak zarabiać na mobile?”, podczas której opowiedzą o możliwościach tej nowoczesnej technologii.

-

Choć tworzenie filmów sferycznych wymaga specjalistycznego sprzętu i oprogramowania, to już do ich odtwarzania wystarczy zwykły komputer z przeglądarką Google Chrome lub smartfon, który posiada czujniki ruchu. Video 360° można oglądać także poprzez najnowszą wersję aplikacji YouTube na sprzęty z oprogramowaniem iOS i Android.

Ciekawostką jest także gadżet o nazwie Google Cardboard, który w połączeniu ze smartfonem i dedykowaną aplikacją, pozwala uzyskać efekt wirtualnej rzeczywistości. Korzystając z tych wszystkich możliwości można stać się niemal uczestnikiem filmowanego wydarzenia, zobaczyć eventy z nowej perspektywy i poczuć przestrzeń wewnątrz video.

- Technologia 360° otwiera nowe możliwości, zarówno dla twórców, jak i dla reklamodawców. - przekonuje Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube - Video, które widzowie mogą nie tylko oglądać, ale być jego częścią to zupełnie nowe doznania z wykorzystaniem telefonu. - dodaje.

Jak przekonuje LifeTube, ta zaawansowana technologia nie musi być droga i zarezerwowana tylko dla wybrańców. Dzięki nowej usłudze dla klientów sieci partnerskiej YouTube, filmy sferyczne są dostępne dla każdego. Możliwości filmów w technologii 360° powinny zainteresować szczególnie firmy z branży nieruchomości, turystyki, gamingu czy eventów.

Jednym z pierwszych, polskich filmów, który powstał w technologii 360° była relacja z Orange Video Fest, wydarzenia którego organizatorem był LifeTube. I jak doskonale widać ta nowa jakość video otwiera niezliczone możliwości dla twórców i klientów komercyjnych, a przede wszystkim dla widzów.

::

Zarejestruj się na konferencję "Jak zarabiać na mobile?"

::

Fot. Fotolia/ Do Ra

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.