wp - grudzien 2016

Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Brief.pl / Aktualności

Za nami dzień pierwszy Festiwalu. Co najważniejsze udało się - DDB&tribal zdobyło brązową statuetkę w kategorii Mobile. Gratulujemy!

-

Wszystkie nagrodzone prace w kategoriach Promo, Press, Direct i Mobil można zobaczyć na stronie Cannes Lions.

Nam w szczególności przypadły do gustu: ciężarówki Samsunga, lalki dla dzieci od Nivea, dymny Whooper, ręce Coca-Coli, niestandardowe działanie magazynu na rzeczy podjęcia dyskusji na temat HIV, najświeższy sok pomarańczowy, akcja naziści przeciwko nazistom,”Like a girl”, pomysł na promocję Ekwadoru znany z filmu “Vabank”, akcja Hands Off dla producenta filmów dla dorosłych oraz w pełni zasłużony (globalny zasięg w parę tygodni) “Ice Bucket Challenge”.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.