Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Brief.pl / Aktualności

Za nami dzień pierwszy Festiwalu. Co najważniejsze udało się - DDB&tribal zdobyło brązową statuetkę w kategorii Mobile. Gratulujemy!

-

Wszystkie nagrodzone prace w kategoriach Promo, Press, Direct i Mobil można zobaczyć na stronie Cannes Lions.

Nam w szczególności przypadły do gustu: ciężarówki Samsunga, lalki dla dzieci od Nivea, dymny Whooper, ręce Coca-Coli, niestandardowe działanie magazynu na rzeczy podjęcia dyskusji na temat HIV, najświeższy sok pomarańczowy, akcja naziści przeciwko nazistom,”Like a girl”, pomysł na promocję Ekwadoru znany z filmu “Vabank”, akcja Hands Off dla producenta filmów dla dorosłych oraz w pełni zasłużony (globalny zasięg w parę tygodni) “Ice Bucket Challenge”.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.