Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes - dzień pierwszy

Brief.pl / Aktualności

Za nami dzień pierwszy Festiwalu. Co najważniejsze udało się - DDB&tribal zdobyło brązową statuetkę w kategorii Mobile. Gratulujemy!

-

Wszystkie nagrodzone prace w kategoriach Promo, Press, Direct i Mobil można zobaczyć na stronie Cannes Lions.

Nam w szczególności przypadły do gustu: ciężarówki Samsunga, lalki dla dzieci od Nivea, dymny Whooper, ręce Coca-Coli, niestandardowe działanie magazynu na rzeczy podjęcia dyskusji na temat HIV, najświeższy sok pomarańczowy, akcja naziści przeciwko nazistom,”Like a girl”, pomysł na promocję Ekwadoru znany z filmu “Vabank”, akcja Hands Off dla producenta filmów dla dorosłych oraz w pełni zasłużony (globalny zasięg w parę tygodni) “Ice Bucket Challenge”.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.