Od jutra zmieniamy świat! Rusza pierwsza polska edycja LEARN DO SHARE!

Od jutra zmieniamy świat! Rusza  pierwsza polska edycja LEARN DO SHARE!

Brief.pl / Patronaty

Ponad 400 projektantów, filmowców, dziennikarzy, gamerów, filozofów, marketingowców i aktywistów społecznych połączy siły, żeby odmienić Warszawę. Przyświeca im hasło INNOVATION FOR GOOD

-

„Większość rzeczy, które wiemy o świecie , ktoś nam kiedyś opowiedział. Dlatego storytelling ma wielką siłę. Opowiadanie jest uniwersalne, pomaga przekraczać granice i bariery językowe. Wykorzystajmy jego moc i nowe technologie, żeby kreować przyszłość, w której wartości humanistyczne będą liczyły się bardziej, niż projektowanie coraz nowszych produktów i usług – mówi Lance Weiler, filmowiec i innowator społeczny, twórca LEARN DO SHARE

LEARN - 13 wykładów
W pierwszej części uczestnicy poznają metodę Learn Do Share i dowiedzą się między innymi , jak storytelling inspiruje zmiany społeczne (Lance Weiler), jaki potencjał mają filmy umieszczane w sieci ( Claire Leproust/Antoine Clayrol)i jak przełożyć nauczyć zwyczajne przedmioty grać w gry ( Aleksandra Przegalińska).

DO – 4 interdyscyplinarne warsztaty
Warsztaty dla uczestników przygotował Lance Weiler, Google, uselab, i DDB&Tribal. Przekonamy się na własnej skórze, czy łatwo jest zaprojektować inteligentne miasto, czy kreatywność pomaga w innowacjach, co ma zabawa do technologii i jak monitorować dane w czasie rzeczywistym.

SHARE – 4 prezentacje nowych technologii
O tym jak możemy opowiadać historie w 21 wieku i co to oznacza dla mediów, będą dyskutować przedstawiciele BBC, TVP, Agory, NiNA i Life Tube Polska. Twórcy najbardziej innowacyjnych startupów podzielą się swoimi pomysłami na to jak zwiedzać miasto, kiedy nic nie widać (Ifinity) albo diagnozować zaburzenia u dzieci podczas zabawy ( Harimata).

LEARN DO SHARE to miejsce gdzie na gorąco tworzą się interdyscyplinarne zespoły które dzielą się pomysłami i wypracowują koncepcję innowacji dla wspólnego dobra. Ci, którzy wcześniej byli publicznością, stają się współtwórcami. A zapoczątkowane na warsztatach zmiany dzięku współpracy z Urzędem Miasta Warszawy mają szansę zmienić Warszawę w smart city.

Więcej informacji na stronie wydarzenia i na Facebooku.

::

LEARN DO SHARE

24 czerwca 2015

STADION NARODOWY

::


Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.