Rusza aplikacja 7 dni Gospodarka PAP

Rusza aplikacja 7 dni Gospodarka PAP

Brief.pl / Aktualności

Polska Agencja Prasowa przygotowała bezpłatną aplikację na tablety 7 dni Gospodarka PAP, która dzisiaj jest dostępna w App Store oraz Google Play.

-

Aplikacja 7 dni Gospodarka PAP to przegląd informacji gospodarczych minionego tygodnia z Polski i ze świata, które – zdaniem PAP – będą mieć istotny wpływ na gospodarkę, ale też na życie społeczne, polityczne i kulturalne. Wybrane do aplikacji informacje – wzbogacone o zdjęcia i infografiki – pochodzą z zasobów PAP, a każda informacja oparta jest na źródłach i faktach, dzięki czemu artykuły są bezstronne.

7 dni Gospodarka PAP będzie ukazywać się rano w każdy piątek, a kolejne wydania w okresie promocyjnym można pobierać bezpłatnie. W każdym wydaniu zaplanowano rozbudowany dział aktualności, czyli najważniejsze wydarzenia dnia, a także zapowiedzi imprez i publikacji danych gospodarczych kolejnego tygodnia. Ponadto użytkownicy mają dostęp do najnowszych notowań akcji na GPW i kursów walut NBP.

Wiadomości przygotowuje zespół doświadczonych redaktorów i dziennikarzy w kraju, a także korespondenci pracujący na całym świecie, m.in. w Brukseli, Waszyngtonie, Berlinie, Moskwie czy Pekinie. Autorzy tekstów specjalizują się m.in. w makroekonomii, energetyce, finansach, bankowości, telekomunikacji, transporcie, budownictwie, nowych technologiach, prawie i ubezpieczeniach.

- Przygotowanie aplikacji 7 dni Gospodarka PAP rozszerza ofertę Polskiej Agencji Prasowej i jest kolejnym krokiem w stronę tworzenia produktów multimedialnych. Segment tabletów należy do najdynamiczniej rozwijających się na rynku nowych technologii, a my będziemy na nim obecni zarówno w modelu reklamowym, jak też subskrypcyjnym – zapewnia Jerzy Paciorkowski, prezes zarządu PAP.

 Aplikacja powstała we współpracy z Optizen Labs i oparta jest na narzędziach Adobe Digital Publishing Suite.

Kampania promocyjna w wybranych mediach elektronicznych startuje w dniu premiery aplikacji i została zaplanowana przez zespół marketingu produktowego i marki PAP we współpracy z centrum rozwoju biznesu PAP.

App Store:

https://itunes.apple.com/au/app/7-dni-gospodarka-pap/id645814507?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.pl.pap.A7dni

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.