Rusza aplikacja 7 dni Gospodarka PAP

Rusza aplikacja 7 dni Gospodarka PAP

Brief.pl / Aktualności

Polska Agencja Prasowa przygotowała bezpłatną aplikację na tablety 7 dni Gospodarka PAP, która dzisiaj jest dostępna w App Store oraz Google Play.

-

Aplikacja 7 dni Gospodarka PAP to przegląd informacji gospodarczych minionego tygodnia z Polski i ze świata, które – zdaniem PAP – będą mieć istotny wpływ na gospodarkę, ale też na życie społeczne, polityczne i kulturalne. Wybrane do aplikacji informacje – wzbogacone o zdjęcia i infografiki – pochodzą z zasobów PAP, a każda informacja oparta jest na źródłach i faktach, dzięki czemu artykuły są bezstronne.

7 dni Gospodarka PAP będzie ukazywać się rano w każdy piątek, a kolejne wydania w okresie promocyjnym można pobierać bezpłatnie. W każdym wydaniu zaplanowano rozbudowany dział aktualności, czyli najważniejsze wydarzenia dnia, a także zapowiedzi imprez i publikacji danych gospodarczych kolejnego tygodnia. Ponadto użytkownicy mają dostęp do najnowszych notowań akcji na GPW i kursów walut NBP.

Wiadomości przygotowuje zespół doświadczonych redaktorów i dziennikarzy w kraju, a także korespondenci pracujący na całym świecie, m.in. w Brukseli, Waszyngtonie, Berlinie, Moskwie czy Pekinie. Autorzy tekstów specjalizują się m.in. w makroekonomii, energetyce, finansach, bankowości, telekomunikacji, transporcie, budownictwie, nowych technologiach, prawie i ubezpieczeniach.

- Przygotowanie aplikacji 7 dni Gospodarka PAP rozszerza ofertę Polskiej Agencji Prasowej i jest kolejnym krokiem w stronę tworzenia produktów multimedialnych. Segment tabletów należy do najdynamiczniej rozwijających się na rynku nowych technologii, a my będziemy na nim obecni zarówno w modelu reklamowym, jak też subskrypcyjnym – zapewnia Jerzy Paciorkowski, prezes zarządu PAP.

 Aplikacja powstała we współpracy z Optizen Labs i oparta jest na narzędziach Adobe Digital Publishing Suite.

Kampania promocyjna w wybranych mediach elektronicznych startuje w dniu premiery aplikacji i została zaplanowana przez zespół marketingu produktowego i marki PAP we współpracy z centrum rozwoju biznesu PAP.

App Store:

https://itunes.apple.com/au/app/7-dni-gospodarka-pap/id645814507?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.pl.pap.A7dni

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.