Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Brief.pl / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Jak zarabiać na mobile?”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Michał Lewandowski, Head of Projects w agencji doradztwa mobilnego Snapp.

-

Michał Lewandowski specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie nowoczesnych technologii oraz ich zastosowania w działaniach komunikacyjnych i marketingowych. Uczestniczy w projektach prowadzonych przez znane firmy konsultingowe oraz szkoleniowe. Wykładowca Collegium Civitas w Warszawie na kierunkach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Kultura Cyfrowa i Komunikacja Społeczna. W latach 2011 – 2014 dyrektor w założonym przez siebie zespole Social Media w ramach polskiej grupy reklamowej Walk, gdzie odpowiedzialny był przede wszystkim za rozwój kompetencji i strategię. Poprzednie 5 lat spędził w spółkach WPP Group, takich jak Young&Rubicam oraz Burson­Marsteller, zdobywając doświadczenie zarówno z zakresu PR jak i reklamy. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett­Packard, Jutrzenka­Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Felietonista oraz wieloletni administrator pierwszego polskiego portalu o profesjonalnym gamingu – eSports.pl – z którym współpracował od pierwszych dni jego istnienia. Współprowadzący podcastu „HotS na grubo”.

Podczas konferencji "Jak zarabiać na mobile?" Michał Lewandowski podpowie jak najlepiej reklamować mobile. 

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.