Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Brief.pl / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Jak zarabiać na mobile?”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Michał Lewandowski, Head of Projects w agencji doradztwa mobilnego Snapp.

-

Michał Lewandowski specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie nowoczesnych technologii oraz ich zastosowania w działaniach komunikacyjnych i marketingowych. Uczestniczy w projektach prowadzonych przez znane firmy konsultingowe oraz szkoleniowe. Wykładowca Collegium Civitas w Warszawie na kierunkach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Kultura Cyfrowa i Komunikacja Społeczna. W latach 2011 – 2014 dyrektor w założonym przez siebie zespole Social Media w ramach polskiej grupy reklamowej Walk, gdzie odpowiedzialny był przede wszystkim za rozwój kompetencji i strategię. Poprzednie 5 lat spędził w spółkach WPP Group, takich jak Young&Rubicam oraz Burson­Marsteller, zdobywając doświadczenie zarówno z zakresu PR jak i reklamy. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett­Packard, Jutrzenka­Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Felietonista oraz wieloletni administrator pierwszego polskiego portalu o profesjonalnym gamingu – eSports.pl – z którym współpracował od pierwszych dni jego istnienia. Współprowadzący podcastu „HotS na grubo”.

Podczas konferencji "Jak zarabiać na mobile?" Michał Lewandowski podpowie jak najlepiej reklamować mobile. 

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.