wp - grudzien 2016

Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Brief.pl / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Jak zarabiać na mobile?”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Michał Lewandowski, Head of Projects w agencji doradztwa mobilnego Snapp.

-

Michał Lewandowski specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie nowoczesnych technologii oraz ich zastosowania w działaniach komunikacyjnych i marketingowych. Uczestniczy w projektach prowadzonych przez znane firmy konsultingowe oraz szkoleniowe. Wykładowca Collegium Civitas w Warszawie na kierunkach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Kultura Cyfrowa i Komunikacja Społeczna. W latach 2011 – 2014 dyrektor w założonym przez siebie zespole Social Media w ramach polskiej grupy reklamowej Walk, gdzie odpowiedzialny był przede wszystkim za rozwój kompetencji i strategię. Poprzednie 5 lat spędził w spółkach WPP Group, takich jak Young&Rubicam oraz Burson­Marsteller, zdobywając doświadczenie zarówno z zakresu PR jak i reklamy. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett­Packard, Jutrzenka­Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Felietonista oraz wieloletni administrator pierwszego polskiego portalu o profesjonalnym gamingu – eSports.pl – z którym współpracował od pierwszych dni jego istnienia. Współprowadzący podcastu „HotS na grubo”.

Podczas konferencji "Jak zarabiać na mobile?" Michał Lewandowski podpowie jak najlepiej reklamować mobile. 

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.