Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Kto wystąpi na #BriefMobile? Michał Lewandowski

Brief.pl / Eventy

Już 30 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Jak zarabiać na mobile?”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Michał Lewandowski, Head of Projects w agencji doradztwa mobilnego Snapp.

-

Michał Lewandowski specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie nowoczesnych technologii oraz ich zastosowania w działaniach komunikacyjnych i marketingowych. Uczestniczy w projektach prowadzonych przez znane firmy konsultingowe oraz szkoleniowe. Wykładowca Collegium Civitas w Warszawie na kierunkach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Kultura Cyfrowa i Komunikacja Społeczna. W latach 2011 – 2014 dyrektor w założonym przez siebie zespole Social Media w ramach polskiej grupy reklamowej Walk, gdzie odpowiedzialny był przede wszystkim za rozwój kompetencji i strategię. Poprzednie 5 lat spędził w spółkach WPP Group, takich jak Young&Rubicam oraz Burson­Marsteller, zdobywając doświadczenie zarówno z zakresu PR jak i reklamy. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett­Packard, Jutrzenka­Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Felietonista oraz wieloletni administrator pierwszego polskiego portalu o profesjonalnym gamingu – eSports.pl – z którym współpracował od pierwszych dni jego istnienia. Współprowadzący podcastu „HotS na grubo”.

Podczas konferencji "Jak zarabiać na mobile?" Michał Lewandowski podpowie jak najlepiej reklamować mobile. 

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.