Nowe oblicze zakupów

Nowe oblicze zakupów

Brief.pl / Wiedza

W dynamicznie zmieniającej się współczesnej rzeczywistości kluczem do sukcesu nie jest samo dostosowanie się do niej. To także sztuka odnalezienia się w niej i kreowania ważnych zmian.

-
SPONSOROWANE

Specjaliści nie są zgodni w obliczeniach, jednak na pewno sklepów internetowych jest w naszym kraju powyżej 10 tysięcy. Pewne jest też to, że sprzedaż online rozwija się bardzo prężnie. Oprócz nowych sklepów, również te tradycyjne przenoszą się na ten kanał sprzedaży. Jeśli ktoś chce się liczyć na zmieniającym się rynku zakupowym, nie może stać w miejscu. Polacy mają z roku na rok coraz większe zaufanie dla kupowania przez sieć. Kupujemy odzież, książki, zabawki, meble, żywność i wiele innych produktów.

Nowa forma sprzedaży determinowana przez zmiany technologiczne otwiera drogę dla nowej generacji zniżek, rabatów i akcji promocyjnych. Tą drogą podążył polski start - up, kodyrabatowe.pl. Zamiast tylko dostosować się do rynku, postanowiliśmy sami wyjść z inicjatywą i nowymi rozwiązaniami - mówi Bartosz Kicior z kodyrabatowe.pl

Jak start - up zmienia zakupy w Polsce

Nowe pokolenie konsumentów nie boi się zakupów przez internet. Są też skorzy do używania nowych technologii, aby oszczędzać i kupować taniej. To właśnie ta idea - kupowanie taniej w sieci - przyświeca serwisowi. Wszechobecny trend “smart” widać także i tu. Sprytne oszczędzanie oznacza, że klient nie kupuje taniej, bo musi. Robi to, gdyż chce i umożliwiają mu to najnowsze technologie.

Kicior wyjaśnia - Klient znajduje na naszej stronie kod, który następnie wpisuje w witrynie sklepu, aby obniżyć cenę. To prosty mechanizm. Jednak upłynęło trochę czasu, zanim przekazaliśmy jego ideę konsumentom. Teraz posiadamy w naszej ofercie zniżki do ponad 2 tysięcy sklepów, w tym takich gigantów jak Zalando, Komputronik, Matras, Presto czy Agito.

Nie tylko online - aplikacja mobilna kodyrabatowe.pl

Po sprzedaży internetowej przyszedł czas na tradycyjną sprzedaż offline. Serwis wprowadził kilka miesięcy temu aplikację mobilną na Androida i iOS  dla swoich użytkowników tak, aby mogli korzystać z nich za pomocą smartfonów. Program daje im aktualną bazę zniżek i promocji również do sklepów stacjonarnych. Idąc ulicą bądź znajdując się w galerii handlowej wiemy, gdzie w okolicy natrafimy na najlepsze promocje. Możemy też zobaczyć, gdzie jest najbliższy sklep lub restauracja, która nas interesuje.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.