Nowe oblicze zakupów

Nowe oblicze zakupów

Brief.pl / Wiedza

W dynamicznie zmieniającej się współczesnej rzeczywistości kluczem do sukcesu nie jest samo dostosowanie się do niej. To także sztuka odnalezienia się w niej i kreowania ważnych zmian.

-
SPONSOROWANE

Specjaliści nie są zgodni w obliczeniach, jednak na pewno sklepów internetowych jest w naszym kraju powyżej 10 tysięcy. Pewne jest też to, że sprzedaż online rozwija się bardzo prężnie. Oprócz nowych sklepów, również te tradycyjne przenoszą się na ten kanał sprzedaży. Jeśli ktoś chce się liczyć na zmieniającym się rynku zakupowym, nie może stać w miejscu. Polacy mają z roku na rok coraz większe zaufanie dla kupowania przez sieć. Kupujemy odzież, książki, zabawki, meble, żywność i wiele innych produktów.

Nowa forma sprzedaży determinowana przez zmiany technologiczne otwiera drogę dla nowej generacji zniżek, rabatów i akcji promocyjnych. Tą drogą podążył polski start - up, kodyrabatowe.pl. Zamiast tylko dostosować się do rynku, postanowiliśmy sami wyjść z inicjatywą i nowymi rozwiązaniami - mówi Bartosz Kicior z kodyrabatowe.pl

Jak start - up zmienia zakupy w Polsce

Nowe pokolenie konsumentów nie boi się zakupów przez internet. Są też skorzy do używania nowych technologii, aby oszczędzać i kupować taniej. To właśnie ta idea - kupowanie taniej w sieci - przyświeca serwisowi. Wszechobecny trend “smart” widać także i tu. Sprytne oszczędzanie oznacza, że klient nie kupuje taniej, bo musi. Robi to, gdyż chce i umożliwiają mu to najnowsze technologie.

Kicior wyjaśnia - Klient znajduje na naszej stronie kod, który następnie wpisuje w witrynie sklepu, aby obniżyć cenę. To prosty mechanizm. Jednak upłynęło trochę czasu, zanim przekazaliśmy jego ideę konsumentom. Teraz posiadamy w naszej ofercie zniżki do ponad 2 tysięcy sklepów, w tym takich gigantów jak Zalando, Komputronik, Matras, Presto czy Agito.

Nie tylko online - aplikacja mobilna kodyrabatowe.pl

Po sprzedaży internetowej przyszedł czas na tradycyjną sprzedaż offline. Serwis wprowadził kilka miesięcy temu aplikację mobilną na Androida i iOS  dla swoich użytkowników tak, aby mogli korzystać z nich za pomocą smartfonów. Program daje im aktualną bazę zniżek i promocji również do sklepów stacjonarnych. Idąc ulicą bądź znajdując się w galerii handlowej wiemy, gdzie w okolicy natrafimy na najlepsze promocje. Możemy też zobaczyć, gdzie jest najbliższy sklep lub restauracja, która nas interesuje.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.