Nowe oblicze zakupów

Nowe oblicze zakupów

Brief.pl / Wiedza

W dynamicznie zmieniającej się współczesnej rzeczywistości kluczem do sukcesu nie jest samo dostosowanie się do niej. To także sztuka odnalezienia się w niej i kreowania ważnych zmian.

-
SPONSOROWANE

Specjaliści nie są zgodni w obliczeniach, jednak na pewno sklepów internetowych jest w naszym kraju powyżej 10 tysięcy. Pewne jest też to, że sprzedaż online rozwija się bardzo prężnie. Oprócz nowych sklepów, również te tradycyjne przenoszą się na ten kanał sprzedaży. Jeśli ktoś chce się liczyć na zmieniającym się rynku zakupowym, nie może stać w miejscu. Polacy mają z roku na rok coraz większe zaufanie dla kupowania przez sieć. Kupujemy odzież, książki, zabawki, meble, żywność i wiele innych produktów.

Nowa forma sprzedaży determinowana przez zmiany technologiczne otwiera drogę dla nowej generacji zniżek, rabatów i akcji promocyjnych. Tą drogą podążył polski start - up, kodyrabatowe.pl. Zamiast tylko dostosować się do rynku, postanowiliśmy sami wyjść z inicjatywą i nowymi rozwiązaniami - mówi Bartosz Kicior z kodyrabatowe.pl

Jak start - up zmienia zakupy w Polsce

Nowe pokolenie konsumentów nie boi się zakupów przez internet. Są też skorzy do używania nowych technologii, aby oszczędzać i kupować taniej. To właśnie ta idea - kupowanie taniej w sieci - przyświeca serwisowi. Wszechobecny trend “smart” widać także i tu. Sprytne oszczędzanie oznacza, że klient nie kupuje taniej, bo musi. Robi to, gdyż chce i umożliwiają mu to najnowsze technologie.

Kicior wyjaśnia - Klient znajduje na naszej stronie kod, który następnie wpisuje w witrynie sklepu, aby obniżyć cenę. To prosty mechanizm. Jednak upłynęło trochę czasu, zanim przekazaliśmy jego ideę konsumentom. Teraz posiadamy w naszej ofercie zniżki do ponad 2 tysięcy sklepów, w tym takich gigantów jak Zalando, Komputronik, Matras, Presto czy Agito.

Nie tylko online - aplikacja mobilna kodyrabatowe.pl

Po sprzedaży internetowej przyszedł czas na tradycyjną sprzedaż offline. Serwis wprowadził kilka miesięcy temu aplikację mobilną na Androida i iOS  dla swoich użytkowników tak, aby mogli korzystać z nich za pomocą smartfonów. Program daje im aktualną bazę zniżek i promocji również do sklepów stacjonarnych. Idąc ulicą bądź znajdując się w galerii handlowej wiemy, gdzie w okolicy natrafimy na najlepsze promocje. Możemy też zobaczyć, gdzie jest najbliższy sklep lub restauracja, która nas interesuje.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.