Subiektywna relacja z Cannes

Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Ruszył 62 edycja Festiwalu Złote Lwy w Cannes. Jak co roku cały kreatywny świat zjechał się na południe Francji by wzajemnie dzielić się inspiracjami. Bulwar la Croisette cały już świeci na czerwono a turyści i delegacji stąpają po niebieskim (!) dywanie wzdłuż promenady. Czyli jak co roku organizatorzy zadbali o to by było ciekawie.

-

 

Przed nami dziesiątki wykładów i spotkań z ludźmi, którzy swoimi ideami zmieniają naszą codzienność. Do Cannes w tym roku zawita Pharrell Willimas, Marlin Manson, Mark Ronson, Natalie Imbruglia. Organizatorzy zapewniają, że będzie coś o kuchni molekularnej, o tym jak przeżyć atak zombie i coś o erotyce bo jak wiadomo „sex sells”. Pojawiały się również nowe możliwości jak wykupienie akredytacji uprawniającej tylko na „Networking” - bez oglądania zwycięzców i uczestnictwa w wykładach – czyli sam Cannes Lions wykazuje się kreatywnością jak ściągnąć możliwie najwięcej osób.

W tym roku mamy silny polski akcent. Do grona jurorów dołączą Maciej Waligóra z DDB&tribal w kategorii Cyber oraz Sebastian Sępak z MSL w kategorii PR Lions. W poniedziałek zobaczymy na scenie Karolinę Kałużną z VML oraz Witolda Zorskiego - Global Digital Marketing Manager Tic Tac, którzy opowiedzą jak marka współpracowała z Miniokami.

Na „shortliście” można zobaczyć większość sieciowych agencji ale o Złotego Lwa walczą również nasze niezależne, prężne firmy jak: LVOV czy GONG. Trzymamy kciuki za nominacje oraz za młodych kreatywnych.

Czas start.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.