Subiektywna relacja z Cannes

Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Ruszył 62 edycja Festiwalu Złote Lwy w Cannes. Jak co roku cały kreatywny świat zjechał się na południe Francji by wzajemnie dzielić się inspiracjami. Bulwar la Croisette cały już świeci na czerwono a turyści i delegacji stąpają po niebieskim (!) dywanie wzdłuż promenady. Czyli jak co roku organizatorzy zadbali o to by było ciekawie.

-

 

Przed nami dziesiątki wykładów i spotkań z ludźmi, którzy swoimi ideami zmieniają naszą codzienność. Do Cannes w tym roku zawita Pharrell Willimas, Marlin Manson, Mark Ronson, Natalie Imbruglia. Organizatorzy zapewniają, że będzie coś o kuchni molekularnej, o tym jak przeżyć atak zombie i coś o erotyce bo jak wiadomo „sex sells”. Pojawiały się również nowe możliwości jak wykupienie akredytacji uprawniającej tylko na „Networking” - bez oglądania zwycięzców i uczestnictwa w wykładach – czyli sam Cannes Lions wykazuje się kreatywnością jak ściągnąć możliwie najwięcej osób.

W tym roku mamy silny polski akcent. Do grona jurorów dołączą Maciej Waligóra z DDB&tribal w kategorii Cyber oraz Sebastian Sępak z MSL w kategorii PR Lions. W poniedziałek zobaczymy na scenie Karolinę Kałużną z VML oraz Witolda Zorskiego - Global Digital Marketing Manager Tic Tac, którzy opowiedzą jak marka współpracowała z Miniokami.

Na „shortliście” można zobaczyć większość sieciowych agencji ale o Złotego Lwa walczą również nasze niezależne, prężne firmy jak: LVOV czy GONG. Trzymamy kciuki za nominacje oraz za młodych kreatywnych.

Czas start.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.