Subiektywna relacja z Cannes

Subiektywna relacja z Cannes

Brief.pl / Aktualności

Ruszył 62 edycja Festiwalu Złote Lwy w Cannes. Jak co roku cały kreatywny świat zjechał się na południe Francji by wzajemnie dzielić się inspiracjami. Bulwar la Croisette cały już świeci na czerwono a turyści i delegacji stąpają po niebieskim (!) dywanie wzdłuż promenady. Czyli jak co roku organizatorzy zadbali o to by było ciekawie.

-

 

Przed nami dziesiątki wykładów i spotkań z ludźmi, którzy swoimi ideami zmieniają naszą codzienność. Do Cannes w tym roku zawita Pharrell Willimas, Marlin Manson, Mark Ronson, Natalie Imbruglia. Organizatorzy zapewniają, że będzie coś o kuchni molekularnej, o tym jak przeżyć atak zombie i coś o erotyce bo jak wiadomo „sex sells”. Pojawiały się również nowe możliwości jak wykupienie akredytacji uprawniającej tylko na „Networking” - bez oglądania zwycięzców i uczestnictwa w wykładach – czyli sam Cannes Lions wykazuje się kreatywnością jak ściągnąć możliwie najwięcej osób.

W tym roku mamy silny polski akcent. Do grona jurorów dołączą Maciej Waligóra z DDB&tribal w kategorii Cyber oraz Sebastian Sępak z MSL w kategorii PR Lions. W poniedziałek zobaczymy na scenie Karolinę Kałużną z VML oraz Witolda Zorskiego - Global Digital Marketing Manager Tic Tac, którzy opowiedzą jak marka współpracowała z Miniokami.

Na „shortliście” można zobaczyć większość sieciowych agencji ale o Złotego Lwa walczą również nasze niezależne, prężne firmy jak: LVOV czy GONG. Trzymamy kciuki za nominacje oraz za młodych kreatywnych.

Czas start.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.