Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Brief.pl / Technologie

Mimo, że technologie VR nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży, można już je testować na różnorodnych imprezach branżowych, targach czy wystawach. Teraz fani wirtualnej rzeczywistości mogą także spróbować swoich sił w specjalnym salonie gier.

-

Gogle VR Oculus Rift DK2, zestaw rajdowy Logitech G27 Racing Wheel czy też replika broni The Delta Six, która wyposażona jest w realistyczny odrzut i czujnik przeładowania magazynku - to sprzęty, które pozwalają na przeżycie ponad 30 różnorodnych doświadczeń w niedawno otwartym salonie In game. Jest on otwarty codziennie i umiejscowiony na warszawskich Bielanach, przy ul. Barcickiej.

W salonie istnieje szeroki wybór gier, dzięki którym można zostać wirtualnym kierowcom rajdowym, polecieć odrzutowcem, czy też sprawdzić się jako żołnierz. Dodatkowo można na sprzętach, którymi dysponuje salon, zagrać także we własną grę, która dostosowana jest do wirtualnego świata. Wszystkie te możliwości zostaną poszerzone już na jesieni, dzięki specjalnej bieżni Virtuix Omni, która pozwala na swobodne poruszania się po wirtualnym świecie.

Wirtualny świat, rzeczywisty biznes

To pierwsza tego rodzaju inicjatywa, jednak rozszerzona rzeczywistość już od dawna cieszy się dużym powodzeniem. Coraz więcej produkowanych jest gier dostosowanych do technologii VR, a także, możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość, wykorzystywane są w działaniach marketingowych i w branży kulturalno - rozrywkowej.

Po technologie VR sięgają firmy, z różnych branż. Interesujący przykład na ich wykorzystanie dała niedawno firma produkująca obuwie sportowe – Marell. Uczestnicy festiwalu filmów niezależnych Sundance Film Festival w Stanach Zjednoczonych, mogli dzięki oryginalnej akcji promocyjnej przenieść się na chwilę do włoskich Dolomitów.

 

Wiele firm stara się właśnie za pomocą nowych technologii przyciągnąć uwagę konsumentów, a wirtualna rzeczywistość stanowi sama w sobie wielką atrakcję. Przeżycia z nią związane na długo pozostają w pamięci uczestników akcji promocyjnych. Przykłady na tego typu promocyjne sukcesy można mnożyć, a z pewnością z upływem czasu będzie ich przybywać, bo boom na wirtualną rozrywkę dopiero się zaczyna.

::

Fot. Flickr/ Maurizio Peasce / CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.