Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Brief.pl / Technologie

Mimo, że technologie VR nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży, można już je testować na różnorodnych imprezach branżowych, targach czy wystawach. Teraz fani wirtualnej rzeczywistości mogą także spróbować swoich sił w specjalnym salonie gier.

-

Gogle VR Oculus Rift DK2, zestaw rajdowy Logitech G27 Racing Wheel czy też replika broni The Delta Six, która wyposażona jest w realistyczny odrzut i czujnik przeładowania magazynku - to sprzęty, które pozwalają na przeżycie ponad 30 różnorodnych doświadczeń w niedawno otwartym salonie In game. Jest on otwarty codziennie i umiejscowiony na warszawskich Bielanach, przy ul. Barcickiej.

W salonie istnieje szeroki wybór gier, dzięki którym można zostać wirtualnym kierowcom rajdowym, polecieć odrzutowcem, czy też sprawdzić się jako żołnierz. Dodatkowo można na sprzętach, którymi dysponuje salon, zagrać także we własną grę, która dostosowana jest do wirtualnego świata. Wszystkie te możliwości zostaną poszerzone już na jesieni, dzięki specjalnej bieżni Virtuix Omni, która pozwala na swobodne poruszania się po wirtualnym świecie.

Wirtualny świat, rzeczywisty biznes

To pierwsza tego rodzaju inicjatywa, jednak rozszerzona rzeczywistość już od dawna cieszy się dużym powodzeniem. Coraz więcej produkowanych jest gier dostosowanych do technologii VR, a także, możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość, wykorzystywane są w działaniach marketingowych i w branży kulturalno - rozrywkowej.

Po technologie VR sięgają firmy, z różnych branż. Interesujący przykład na ich wykorzystanie dała niedawno firma produkująca obuwie sportowe – Marell. Uczestnicy festiwalu filmów niezależnych Sundance Film Festival w Stanach Zjednoczonych, mogli dzięki oryginalnej akcji promocyjnej przenieść się na chwilę do włoskich Dolomitów.

 

Wiele firm stara się właśnie za pomocą nowych technologii przyciągnąć uwagę konsumentów, a wirtualna rzeczywistość stanowi sama w sobie wielką atrakcję. Przeżycia z nią związane na długo pozostają w pamięci uczestników akcji promocyjnych. Przykłady na tego typu promocyjne sukcesy można mnożyć, a z pewnością z upływem czasu będzie ich przybywać, bo boom na wirtualną rozrywkę dopiero się zaczyna.

::

Fot. Flickr/ Maurizio Peasce / CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.