Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Brief.pl / Technologie

Mimo, że technologie VR nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży, można już je testować na różnorodnych imprezach branżowych, targach czy wystawach. Teraz fani wirtualnej rzeczywistości mogą także spróbować swoich sił w specjalnym salonie gier.

-

Gogle VR Oculus Rift DK2, zestaw rajdowy Logitech G27 Racing Wheel czy też replika broni The Delta Six, która wyposażona jest w realistyczny odrzut i czujnik przeładowania magazynku - to sprzęty, które pozwalają na przeżycie ponad 30 różnorodnych doświadczeń w niedawno otwartym salonie In game. Jest on otwarty codziennie i umiejscowiony na warszawskich Bielanach, przy ul. Barcickiej.

W salonie istnieje szeroki wybór gier, dzięki którym można zostać wirtualnym kierowcom rajdowym, polecieć odrzutowcem, czy też sprawdzić się jako żołnierz. Dodatkowo można na sprzętach, którymi dysponuje salon, zagrać także we własną grę, która dostosowana jest do wirtualnego świata. Wszystkie te możliwości zostaną poszerzone już na jesieni, dzięki specjalnej bieżni Virtuix Omni, która pozwala na swobodne poruszania się po wirtualnym świecie.

Wirtualny świat, rzeczywisty biznes

To pierwsza tego rodzaju inicjatywa, jednak rozszerzona rzeczywistość już od dawna cieszy się dużym powodzeniem. Coraz więcej produkowanych jest gier dostosowanych do technologii VR, a także, możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość, wykorzystywane są w działaniach marketingowych i w branży kulturalno - rozrywkowej.

Po technologie VR sięgają firmy, z różnych branż. Interesujący przykład na ich wykorzystanie dała niedawno firma produkująca obuwie sportowe – Marell. Uczestnicy festiwalu filmów niezależnych Sundance Film Festival w Stanach Zjednoczonych, mogli dzięki oryginalnej akcji promocyjnej przenieść się na chwilę do włoskich Dolomitów.

 

Wiele firm stara się właśnie za pomocą nowych technologii przyciągnąć uwagę konsumentów, a wirtualna rzeczywistość stanowi sama w sobie wielką atrakcję. Przeżycia z nią związane na długo pozostają w pamięci uczestników akcji promocyjnych. Przykłady na tego typu promocyjne sukcesy można mnożyć, a z pewnością z upływem czasu będzie ich przybywać, bo boom na wirtualną rozrywkę dopiero się zaczyna.

::

Fot. Flickr/ Maurizio Peasce / CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.