Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Brief.pl / Technologie

Mimo, że technologie VR nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży, można już je testować na różnorodnych imprezach branżowych, targach czy wystawach. Teraz fani wirtualnej rzeczywistości mogą także spróbować swoich sił w specjalnym salonie gier.

-

Gogle VR Oculus Rift DK2, zestaw rajdowy Logitech G27 Racing Wheel czy też replika broni The Delta Six, która wyposażona jest w realistyczny odrzut i czujnik przeładowania magazynku - to sprzęty, które pozwalają na przeżycie ponad 30 różnorodnych doświadczeń w niedawno otwartym salonie In game. Jest on otwarty codziennie i umiejscowiony na warszawskich Bielanach, przy ul. Barcickiej.

W salonie istnieje szeroki wybór gier, dzięki którym można zostać wirtualnym kierowcom rajdowym, polecieć odrzutowcem, czy też sprawdzić się jako żołnierz. Dodatkowo można na sprzętach, którymi dysponuje salon, zagrać także we własną grę, która dostosowana jest do wirtualnego świata. Wszystkie te możliwości zostaną poszerzone już na jesieni, dzięki specjalnej bieżni Virtuix Omni, która pozwala na swobodne poruszania się po wirtualnym świecie.

Wirtualny świat, rzeczywisty biznes

To pierwsza tego rodzaju inicjatywa, jednak rozszerzona rzeczywistość już od dawna cieszy się dużym powodzeniem. Coraz więcej produkowanych jest gier dostosowanych do technologii VR, a także, możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość, wykorzystywane są w działaniach marketingowych i w branży kulturalno - rozrywkowej.

Po technologie VR sięgają firmy, z różnych branż. Interesujący przykład na ich wykorzystanie dała niedawno firma produkująca obuwie sportowe – Marell. Uczestnicy festiwalu filmów niezależnych Sundance Film Festival w Stanach Zjednoczonych, mogli dzięki oryginalnej akcji promocyjnej przenieść się na chwilę do włoskich Dolomitów.

 

Wiele firm stara się właśnie za pomocą nowych technologii przyciągnąć uwagę konsumentów, a wirtualna rzeczywistość stanowi sama w sobie wielką atrakcję. Przeżycia z nią związane na długo pozostają w pamięci uczestników akcji promocyjnych. Przykłady na tego typu promocyjne sukcesy można mnożyć, a z pewnością z upływem czasu będzie ich przybywać, bo boom na wirtualną rozrywkę dopiero się zaczyna.

::

Fot. Flickr/ Maurizio Peasce / CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.