Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Wejdź w świat wirtualnej rzeczywistości w pierwszym salonie VR

Brief.pl / Technologie

Mimo, że technologie VR nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży, można już je testować na różnorodnych imprezach branżowych, targach czy wystawach. Teraz fani wirtualnej rzeczywistości mogą także spróbować swoich sił w specjalnym salonie gier.

-

Gogle VR Oculus Rift DK2, zestaw rajdowy Logitech G27 Racing Wheel czy też replika broni The Delta Six, która wyposażona jest w realistyczny odrzut i czujnik przeładowania magazynku - to sprzęty, które pozwalają na przeżycie ponad 30 różnorodnych doświadczeń w niedawno otwartym salonie In game. Jest on otwarty codziennie i umiejscowiony na warszawskich Bielanach, przy ul. Barcickiej.

W salonie istnieje szeroki wybór gier, dzięki którym można zostać wirtualnym kierowcom rajdowym, polecieć odrzutowcem, czy też sprawdzić się jako żołnierz. Dodatkowo można na sprzętach, którymi dysponuje salon, zagrać także we własną grę, która dostosowana jest do wirtualnego świata. Wszystkie te możliwości zostaną poszerzone już na jesieni, dzięki specjalnej bieżni Virtuix Omni, która pozwala na swobodne poruszania się po wirtualnym świecie.

Wirtualny świat, rzeczywisty biznes

To pierwsza tego rodzaju inicjatywa, jednak rozszerzona rzeczywistość już od dawna cieszy się dużym powodzeniem. Coraz więcej produkowanych jest gier dostosowanych do technologii VR, a także, możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość, wykorzystywane są w działaniach marketingowych i w branży kulturalno - rozrywkowej.

Po technologie VR sięgają firmy, z różnych branż. Interesujący przykład na ich wykorzystanie dała niedawno firma produkująca obuwie sportowe – Marell. Uczestnicy festiwalu filmów niezależnych Sundance Film Festival w Stanach Zjednoczonych, mogli dzięki oryginalnej akcji promocyjnej przenieść się na chwilę do włoskich Dolomitów.

 

Wiele firm stara się właśnie za pomocą nowych technologii przyciągnąć uwagę konsumentów, a wirtualna rzeczywistość stanowi sama w sobie wielką atrakcję. Przeżycia z nią związane na długo pozostają w pamięci uczestników akcji promocyjnych. Przykłady na tego typu promocyjne sukcesy można mnożyć, a z pewnością z upływem czasu będzie ich przybywać, bo boom na wirtualną rozrywkę dopiero się zaczyna.

::

Fot. Flickr/ Maurizio Peasce / CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?