Inkubator Exea Smart Space kończy rok! Z tej okazji organizuje konferencję STARTUP TORUŃ 2015

Inkubator Exea Smart Space kończy rok! Z tej okazji organizuje konferencję STARTUP TORUŃ 2015

Brief.pl / Eventy

Inkubator Exea Smart Space działa już rok. By uczcić swoje rodziny, organizuje konferencję pn. STARTUP TORUŃ 2015 – największe wydarzenie o startupach, e-biznesie i nowych technologiach w regionie.

-

Konferencja STARTUP TORUŃ odbędzie się 26 czerwca 2015 – równo rok po pierwszej edycji, która towarzyszyła otwarciu inkubatora. Formuła wydarzenia będzie zbliżona.

- Startup Toruń 2015 to w zasadzie, aż dwa wydarzenia – mówi Łukasz Ozimek, dyrektor inkubatora Exea Smart Space – Pierwszą, zasadniczą częścią jest konferencja Startup Toruń 2015. Wystąpią na niej topowi polscy reprezentanci startupów, inwestorzy oraz eksperci od marketingu czy analityki internetowej.

Prelegentami podczas STARTUP TORUŃ 2015 będą między innymi Paweł Tkaczyk, Bartłomiej Gola czy Jan Zając – CEO Sotrendera.

Oni i inni prelegenci podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą o e-biznesie. W sumie uczestnicy wysłuchają dziewięciu wystąpień oraz panelu, w którym zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć na pytanie „czego brakuje polskim startupom, by osiągnąć sukces?”

- Drugą częścią STARTUP TORUŃ 2015 jest konkurs pn. SMART Pitch Contest – kontynuuje Ozimek – w którym główną nagrodą jest bilet do Doliny Krzemowej, światowego centrum startupów. Jest to niezwykła okazja dla zwycięzcy, aby nawiązać współpracę i poznać środowisko, w którym powstają i rozwijają się globalne startupy. Czekamy na zgłoszenia w formie 3 minutowego wideo opowiadającego o swoim startupie. Zgłoszenia i informacje o konkursie dostępne są na stronie konferencji.

Spośród wszystkich zgłoszeń inkubator wybierze pięć projektów, które podczas STARTUP TORUŃ 2015 zaprezentują się przed sędziami oraz publicznością.

Udział we wszystkich wydarzeniach w ramach STARTUP TORUŃ 2015 jest bezpłatny. Wystarczy zapisać się na stronie internetowej.

::

Organizator: Inkubator nowych technologii Exea Smart Space
Miejsce: Toruński Park Technologiczny, bud. G, Włocławska 167
Data: 26 czerwca 2015, godzina 10.00 – 16:30

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.