iPhone najpopularniejszy wśród fanów muzyki?

Brief.pl / Technologie

Nawet jeśli Samsung sprzedaje więcej smartfonów, to - według nowej reklamy firmy Apple - właśnie przy pomocy iPhone'a, częściej niż innych telefonów, ludzie odtwarzają muzykę - czytamy w serwisie Mashable.

-

60-sekundowy spot miał swoją premierę z czwartku na piątek i stylistycznie jest nieco odległy od wcześniejszych reklam firmy. Ma nastrojowy charakter i pokazuje różnych ludzi wsłuchanych w ulubioną muzykę. Są pochłonięci codziennymi zajęciami, takimi jak: taniec, nauka czy kąpiel pod prysznicem, jednak zawsze towarzyszy im muzyka.

Todd Wasserman z serwisu Mashable zastanawia się, na jakich źródłach konkretnie opierał się Apple, sugerując, że to właśnie za pomocą iPhone'a najwięcej ludzi słucha muzyki. Firma deklaruje, że sprzedała 25 mld utworów za pośrednictwem serwisu iTunes, są jednak jeszcze inne możliwości odtwarzania muzyki na tym urządzeniu, np. przy pomocy aplikacji Spotify i Pandora. 

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.