iPhone najpopularniejszy wśród fanów muzyki?

Brief.pl / Technologie

Nawet jeśli Samsung sprzedaje więcej smartfonów, to - według nowej reklamy firmy Apple - właśnie przy pomocy iPhone'a, częściej niż innych telefonów, ludzie odtwarzają muzykę - czytamy w serwisie Mashable.

-

60-sekundowy spot miał swoją premierę z czwartku na piątek i stylistycznie jest nieco odległy od wcześniejszych reklam firmy. Ma nastrojowy charakter i pokazuje różnych ludzi wsłuchanych w ulubioną muzykę. Są pochłonięci codziennymi zajęciami, takimi jak: taniec, nauka czy kąpiel pod prysznicem, jednak zawsze towarzyszy im muzyka.

Todd Wasserman z serwisu Mashable zastanawia się, na jakich źródłach konkretnie opierał się Apple, sugerując, że to właśnie za pomocą iPhone'a najwięcej ludzi słucha muzyki. Firma deklaruje, że sprzedała 25 mld utworów za pośrednictwem serwisu iTunes, są jednak jeszcze inne możliwości odtwarzania muzyki na tym urządzeniu, np. przy pomocy aplikacji Spotify i Pandora. 

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.