iPhone najpopularniejszy wśród fanów muzyki?

Brief.pl / Technologie

Nawet jeśli Samsung sprzedaje więcej smartfonów, to - według nowej reklamy firmy Apple - właśnie przy pomocy iPhone'a, częściej niż innych telefonów, ludzie odtwarzają muzykę - czytamy w serwisie Mashable.

-

60-sekundowy spot miał swoją premierę z czwartku na piątek i stylistycznie jest nieco odległy od wcześniejszych reklam firmy. Ma nastrojowy charakter i pokazuje różnych ludzi wsłuchanych w ulubioną muzykę. Są pochłonięci codziennymi zajęciami, takimi jak: taniec, nauka czy kąpiel pod prysznicem, jednak zawsze towarzyszy im muzyka.

Todd Wasserman z serwisu Mashable zastanawia się, na jakich źródłach konkretnie opierał się Apple, sugerując, że to właśnie za pomocą iPhone'a najwięcej ludzi słucha muzyki. Firma deklaruje, że sprzedała 25 mld utworów za pośrednictwem serwisu iTunes, są jednak jeszcze inne możliwości odtwarzania muzyki na tym urządzeniu, np. przy pomocy aplikacji Spotify i Pandora. 

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.