wp - grudzien 2016

Jak zarabiać na mobile?

Jak zarabiać na mobile?

Brief.pl / Eventy

Zapraszamy na kolejną biznesową konferencję magazynu „Brief”: Jak zarabiać na mobile?

-

Dane pochodzące z różnych badań wskazują, że w Polsce rok, a może nawet i lata mobile trwają w najlepsze. Ponad połowa Polaków posiada już smartfona i spędza przed jego ekranem średnio 3 godziny dziennie. Megapanel donosi, że już 14 proc. odsłon na polskich stronach internetowych pochodzi właśnie z urzadzeń mobilnych. Dlatego też „Brief” chce polskim przedsiębiorcom i firmom dostarczyć wiedzy, jak skutecznie wykorzystywać mobile w działaniach biznesowych.

Na konferencji

Jak zarabiać na mobile?

dowiesz się:

- jak budować komunikację na Snapchacie

- jak zarządzać produktami mobilnymi

- jak reklamować produkty mobile'owe

- jak mierzyć efektywność działań na mobile'u

::

Kiedy? 30.06.2015

Gdzie? Multikino Złote Tarasy

W jakich godzinach? 9:30 - 16:30 (rejestracja od 9:00)

::

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

FORMULARZ REJESTRACYJNY

::

Plan konferencji:

09:00-09:30 Rejestracja

09:30-09:40 Powitanie

09:40-10:10 Mobile w strategii firmy; prowadzący: Marcin Zaremba, Head of Product - Pizzaportal.pl

10:10-10:40 Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji, czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?; prowadzący: Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO Bank Polski

10:40-11:10 Badanie Mobile – karty na stół; prowadzący: Małgorzata Wołejko, Tomasz Kąkol, Spicy Mobile

11:10-11:20 Przerwa kawowa

11:20-11:50 Mobile’owe rozwiązania w kinie; prowadzący: Marcin Duda, Multikino Media

11:50-12:20 Jak najlepiej reklamować mobile?; prowadzący: Michał Lewandowski, Snapp

12:20-12:50 Urządzenia mobilne – oręż współczesnego sprzedawcy; prowadzący: Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager, Samsung

12:50-13:30 Lunch/Networking

13:30-14:00 Bankować będziemy tylko na smartfonach; prowadzący: Leszek Piekut, mBank

14:00-14:30 O zegarku, który sprzedawał buty; jak internet rzeczy wspiera marketing; prowadząca: Anja Uba, HG Intelligence

14:30-15:00 Snapchat 101; prowadzący: Krzysztof Bulski, VEEU Network

15:00-15:30 Jak polskie aplikacje mogą konkurować z globalnymi graczami. Case iTaxi; prowadzący: Stefan Batory, CEO iTaxi

15:30-16:30 Sesja Q&A z wybranymi prelegentami - Anja Uba, Stefan Batory, Yuri Drabent, Łukasz Kuc, Michał Lewandowski

::

Partnerzy:

              

                                            

    

   

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.