Jak zarabiać na mobile?

Jak zarabiać na mobile?

Brief.pl / Eventy

Zapraszamy na kolejną biznesową konferencję magazynu „Brief”: Jak zarabiać na mobile?

-

Dane pochodzące z różnych badań wskazują, że w Polsce rok, a może nawet i lata mobile trwają w najlepsze. Ponad połowa Polaków posiada już smartfona i spędza przed jego ekranem średnio 3 godziny dziennie. Megapanel donosi, że już 14 proc. odsłon na polskich stronach internetowych pochodzi właśnie z urzadzeń mobilnych. Dlatego też „Brief” chce polskim przedsiębiorcom i firmom dostarczyć wiedzy, jak skutecznie wykorzystywać mobile w działaniach biznesowych.

Na konferencji

Jak zarabiać na mobile?

dowiesz się:

- jak budować komunikację na Snapchacie

- jak zarządzać produktami mobilnymi

- jak reklamować produkty mobile'owe

- jak mierzyć efektywność działań na mobile'u

::

Kiedy? 30.06.2015

Gdzie? Multikino Złote Tarasy

W jakich godzinach? 9:30 - 16:30 (rejestracja od 9:00)

::

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

FORMULARZ REJESTRACYJNY

::

Plan konferencji:

09:00-09:30 Rejestracja

09:30-09:40 Powitanie

09:40-10:10 Mobile w strategii firmy; prowadzący: Marcin Zaremba, Head of Product - Pizzaportal.pl

10:10-10:40 Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji, czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?; prowadzący: Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO Bank Polski

10:40-11:10 Badanie Mobile – karty na stół; prowadzący: Małgorzata Wołejko, Tomasz Kąkol, Spicy Mobile

11:10-11:20 Przerwa kawowa

11:20-11:50 Mobile’owe rozwiązania w kinie; prowadzący: Marcin Duda, Multikino Media

11:50-12:20 Jak najlepiej reklamować mobile?; prowadzący: Michał Lewandowski, Snapp

12:20-12:50 Urządzenia mobilne – oręż współczesnego sprzedawcy; prowadzący: Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager, Samsung

12:50-13:30 Lunch/Networking

13:30-14:00 Bankować będziemy tylko na smartfonach; prowadzący: Leszek Piekut, mBank

14:00-14:30 O zegarku, który sprzedawał buty; jak internet rzeczy wspiera marketing; prowadząca: Anja Uba, HG Intelligence

14:30-15:00 Snapchat 101; prowadzący: Krzysztof Bulski, VEEU Network

15:00-15:30 Jak polskie aplikacje mogą konkurować z globalnymi graczami. Case iTaxi; prowadzący: Stefan Batory, CEO iTaxi

15:30-16:30 Sesja Q&A z wybranymi prelegentami - Anja Uba, Stefan Batory, Yuri Drabent, Łukasz Kuc, Michał Lewandowski

::

Partnerzy:

              

                                            

    

   

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.