wp - grudzien 2016

Co piąta polska firma korzysta z bankowych aplikacji mobilnych

Co piąta polska firma korzysta z bankowych aplikacji mobilnych

Brief.pl / Technologie

Bankowe aplikacje mobilne podbijają biznes. Już co piąta firma korzysta z aplikacji mobilnych, a za dwa lata połowa przedsiębiorstw powinna się nimi posługiwać przy prowadzeniu biznesu.

-

- Przedsiębiorstwa podążają w kierunku bankowości internetowej. Coraz częściej używają autoryzacji mobilnej dla nawet bardzo dużych transakcji. To bardzo przyśpiesza proces i spotyka się z coraz większym zainteresowaniem – wyjaśnia Michał Bolesławski, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za pion klientów korporacyjnych.

Mobile to nie tylko kanał, poprzez który firmy mogą budować swoje produkty i w ten sposób zdobywać najszybciej przewagi konkurencyjne, ale także usprawniać prowadzenie biznesu. W tym aspekcie, firmy dopiero podążają za trendami z rynku bankowości detalicznej, choć trzeba zauważyć, że coraz więcej przedsiębiorców rozbudowuje swoje kompetencje cyfrowe i chętniej korzysta z najnowszych technologii przy załatwianiu codziennych spraw.

Banki aktywnie zachęcają firmy do przesiadki na aplikacje mobilne, chociażby oferując szybkie i bezkosztowe przelewy do ZUS czy skarbówki poprzez smartfon.

Źródło: newsrm.tv

::

fot. Flickr/Johan Larsson/CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.