Co piąta polska firma korzysta z bankowych aplikacji mobilnych

Co piąta polska firma korzysta z bankowych aplikacji mobilnych

Brief.pl / Technologie

Bankowe aplikacje mobilne podbijają biznes. Już co piąta firma korzysta z aplikacji mobilnych, a za dwa lata połowa przedsiębiorstw powinna się nimi posługiwać przy prowadzeniu biznesu.

-

- Przedsiębiorstwa podążają w kierunku bankowości internetowej. Coraz częściej używają autoryzacji mobilnej dla nawet bardzo dużych transakcji. To bardzo przyśpiesza proces i spotyka się z coraz większym zainteresowaniem – wyjaśnia Michał Bolesławski, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za pion klientów korporacyjnych.

Mobile to nie tylko kanał, poprzez który firmy mogą budować swoje produkty i w ten sposób zdobywać najszybciej przewagi konkurencyjne, ale także usprawniać prowadzenie biznesu. W tym aspekcie, firmy dopiero podążają za trendami z rynku bankowości detalicznej, choć trzeba zauważyć, że coraz więcej przedsiębiorców rozbudowuje swoje kompetencje cyfrowe i chętniej korzysta z najnowszych technologii przy załatwianiu codziennych spraw.

Banki aktywnie zachęcają firmy do przesiadki na aplikacje mobilne, chociażby oferując szybkie i bezkosztowe przelewy do ZUS czy skarbówki poprzez smartfon.

Źródło: newsrm.tv

::

fot. Flickr/Johan Larsson/CC BY 2.0

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.