Moments - nowa aplikacja zdjęciowa od Facebooka

Moments - nowa aplikacja zdjęciowa od Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Istnieje wiele sposobów na to, aby dzielić się zdjęciami ze swoimi przyjaciółmi. Snapchat, Instagram i Facebook udostępniają zróżnicowane narzędzia do tego celu. Czy można więc w tym temacie zrobić coś jeszcze? Facebook, ze swoim Moments, udowadnia, że tak.

-

Na czym polega oryginalność aplikacji? Zdjęcia w niej nie będą znikały po kilku sekundach, ani też nie będą miały specjalnych kształtów czy filtrów. Będzie można dzielić się nimi ze znajomym, z tą różnicą, że tylko z tymi wybranymi. Aplikacja ma zmienić nie sposób prezentowania zdjęć, a właśnie sposób ich udostępniania.

Moments synchronizuje zdjęcia jakie znajdują się na urządzeniach mobilnych użytkowników. Następnie można wybrać te, które chce się udostępnić, tworząc specjalny album. Dostęp do niego będą mieli tylko wybrani znajomi. Czynności te powinien ułatwić fakt, że aplikacja będzie posiadać funkcję rozpoznawania twarzy, znaną już z Facebooka, dzięki temu szybciej będzie można oznaczyć osoby, które są na zdjęciach.

Poprzez aplikację możliwe będzie udostępnianie folderów zawierających nawet setki zdjęć ze wspólnych wyjazdów czy uroczystości. Apka pozwala także odpowiednio katalogować zdjęcia, które sami robimy, oraz przesyłane nam przez znajomych. I mimo, że galerie tworzone za pomocą Moments, nie są powiązane z FB, ani nie są widoczne publicznie, poszczególnymi zdjęciami można dzielić się na Facebooku czy Instagramie.

Aplikacja dostępna jest na dedykowanej stronie. 

::

Fot. Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.