wp - grudzien 2016

Pierwsze w historii zwycięstwo polskiej agencji w konkursie Facebook Awards

Pierwsze w historii zwycięstwo polskiej agencji w konkursie Facebook Awards

Brief.pl / Aktualności

Agencja DDB&tribal zdobyła złoto w rywalizacji o Facebook Awards, za projekt #KISSaLOT – Świat pod jemiołą, realizowaną dla linii lotniczych LOT.

-

W konkursie Facebook Awards, który realizowany jest od czterech lat, nagradzane są najlepsze i najbardziej inspirujące kampanie przygotowane na Facebooku lub realizowane za pomocą platformy. O tym do kogo powędrują nagrody decydują autorytety światowej reklamy. W jury pojawiają się takie nazwiska ja David Droga z Droga 5, Nick Law (R/GA) i Gerry Graf z Barton F. Graf 9000.

Polska kampania miała nie lada konkurencję. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono kilka tysięcy kampanii z 80 krajów z całego świata. Zwycięstwo DDB&tribal wkategorii Media Strategy, zapewniła kampania promująca markę LOT. W samolotach umieszane były pęki jemioły, które miały za zadanie zbliżać pasażerów i zachęcać ich do pocałunków na pokładzie. Facebook służył jako kanał promocji akcji i sposób dotarcia do użytkowników. W ramach projektu została stworzona także specjalna strona, na której można było śledzić pozycję samolotów biorących udział w akcji.

Już za rok polskie agencje będą miały szansę na kolejne nagrody. Być może doczekamy się także zwycięstwa w najważniejszej kategorii Blue Winners, którą w tym roku zgarnęły dwie kampanie. Pierwsza to Like a Girl realizowana przez Leo Burnett Toronto, Chicago, London/ Holler dla Procter & Gamble oraz Ice Bucket Challenge stowarzyszenia ALS Association.

Pozostałe nagrody i wyróżnienia można znaleźć na stronie Facebook Awards.

::

Fot. Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.