Pierwsze w historii zwycięstwo polskiej agencji w konkursie Facebook Awards

Pierwsze w historii zwycięstwo polskiej agencji w konkursie Facebook Awards

Brief.pl / Aktualności

Agencja DDB&tribal zdobyła złoto w rywalizacji o Facebook Awards, za projekt #KISSaLOT – Świat pod jemiołą, realizowaną dla linii lotniczych LOT.

-

W konkursie Facebook Awards, który realizowany jest od czterech lat, nagradzane są najlepsze i najbardziej inspirujące kampanie przygotowane na Facebooku lub realizowane za pomocą platformy. O tym do kogo powędrują nagrody decydują autorytety światowej reklamy. W jury pojawiają się takie nazwiska ja David Droga z Droga 5, Nick Law (R/GA) i Gerry Graf z Barton F. Graf 9000.

Polska kampania miała nie lada konkurencję. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono kilka tysięcy kampanii z 80 krajów z całego świata. Zwycięstwo DDB&tribal wkategorii Media Strategy, zapewniła kampania promująca markę LOT. W samolotach umieszane były pęki jemioły, które miały za zadanie zbliżać pasażerów i zachęcać ich do pocałunków na pokładzie. Facebook służył jako kanał promocji akcji i sposób dotarcia do użytkowników. W ramach projektu została stworzona także specjalna strona, na której można było śledzić pozycję samolotów biorących udział w akcji.

Już za rok polskie agencje będą miały szansę na kolejne nagrody. Być może doczekamy się także zwycięstwa w najważniejszej kategorii Blue Winners, którą w tym roku zgarnęły dwie kampanie. Pierwsza to Like a Girl realizowana przez Leo Burnett Toronto, Chicago, London/ Holler dla Procter & Gamble oraz Ice Bucket Challenge stowarzyszenia ALS Association.

Pozostałe nagrody i wyróżnienia można znaleźć na stronie Facebook Awards.

::

Fot. Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.