InSocial: nowe narzędzie dla marketerów z branży FMCG

Brief TV / Technologie

Listonic - polski startup, którego twórcy znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu” - razem z Goldbachem udostępnił nowe narzędzie dla reklamodawców z branży FMCG. O szczegółach inMarketReach opowiada Kamila Janiszewski, współzałożyciel Listonic.

-

inMarketReach bazuje na technologii Listonic i korzysta z zasięgu Goldbach Audience. To pierwsze tego typu narzędzie na polskim rynku reklamy internetowej. Produkt dostępny jest w ofercie Goldbacha od kwietnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.