Rekordowa sprzedaż smartfona Samsung Galaxy S4

Rekordowa sprzedaż smartfona Samsung Galaxy S4

Brief.pl / Technologie

Samsung Galaxy S4 w pierwszym miesiącu sprzedaży pobił rekord swojego poprzednika i znalazł 10 milionów nabywców na całym świecie. Szacuje się, że od chwili debiutu na rynku, co sekundę są kupowane cztery egzemplarze flagowego telefonu Samsung. Oznacza to, że Galaxy S4 stał się nie tylko jednym z najpopularniejszych telefonów w historii, ale ma szansę pobić wszystkie poprzednie rekordy sprzedaży.

-

Smartfon Samsung Galaxy S4 posiada pierwszy na świecie wyświetlacz typu Full HD Super Amoled, który jest prawdziwym cackiem technologicznym. Aparat o rozdzielczości aż 13 megapikseli, posiada również funkcję Dual Camera, która pozwala na rejestrację obrazu przez dwa aparaty (przedni i tylny) jednocześnie.

Galaxy S4 został wyposażony w kilka przełomowych rozwiązań, takich jak Air View, który poprzez wskazanie konkretnego elementu palcem, bez dotykania ekranu, pozwala podejrzeć jego zawartość. W ten sposób przeglądanie wielu e-maili, kalendarza, galerii zdjęć, filmów może być prostsze i szybsze. Funkcja Air Gesture to z kolei mechanizm sterowania aplikacjami (na przykład odtwarzaczem muzyki czy przeglądarką www) za pomocą gestów. W Samsung Galaxy S4 po raz pierwszy zastosowano system S Health. Zestaw czujników wbudowanych w smartfon systematycznie i automatycznie monitoruje dane dotyczące zdrowia użytkownika, warunki zewnętrzne i inne zmienne wpływające na nasze samopoczucie.

Samsung Galaxy S4 jest dostępny w ponad 110 krajach, a jego sprzedaż będzie stopniowo wdrażana do 155 państw we współpracy z 327 partnerami. Samsung planuje także wprowadzenie kolejnych wersji kolorystycznych, żeby zaspokoić zróżnicowane gusta i preferencje konsumentów. Oprócz dostępnych obecnie palet kolorów Black Mist i White Frost, jeszcze tego lata zostaną wprowadzone kolory Blue Arctic i Red Aurora, a następnie Purple Mirage i Brown Autumn.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.