Rekordowa sprzedaż smartfona Samsung Galaxy S4

Rekordowa sprzedaż smartfona Samsung Galaxy S4

Brief.pl / Technologie

Samsung Galaxy S4 w pierwszym miesiącu sprzedaży pobił rekord swojego poprzednika i znalazł 10 milionów nabywców na całym świecie. Szacuje się, że od chwili debiutu na rynku, co sekundę są kupowane cztery egzemplarze flagowego telefonu Samsung. Oznacza to, że Galaxy S4 stał się nie tylko jednym z najpopularniejszych telefonów w historii, ale ma szansę pobić wszystkie poprzednie rekordy sprzedaży.

-

Smartfon Samsung Galaxy S4 posiada pierwszy na świecie wyświetlacz typu Full HD Super Amoled, który jest prawdziwym cackiem technologicznym. Aparat o rozdzielczości aż 13 megapikseli, posiada również funkcję Dual Camera, która pozwala na rejestrację obrazu przez dwa aparaty (przedni i tylny) jednocześnie.

Galaxy S4 został wyposażony w kilka przełomowych rozwiązań, takich jak Air View, który poprzez wskazanie konkretnego elementu palcem, bez dotykania ekranu, pozwala podejrzeć jego zawartość. W ten sposób przeglądanie wielu e-maili, kalendarza, galerii zdjęć, filmów może być prostsze i szybsze. Funkcja Air Gesture to z kolei mechanizm sterowania aplikacjami (na przykład odtwarzaczem muzyki czy przeglądarką www) za pomocą gestów. W Samsung Galaxy S4 po raz pierwszy zastosowano system S Health. Zestaw czujników wbudowanych w smartfon systematycznie i automatycznie monitoruje dane dotyczące zdrowia użytkownika, warunki zewnętrzne i inne zmienne wpływające na nasze samopoczucie.

Samsung Galaxy S4 jest dostępny w ponad 110 krajach, a jego sprzedaż będzie stopniowo wdrażana do 155 państw we współpracy z 327 partnerami. Samsung planuje także wprowadzenie kolejnych wersji kolorystycznych, żeby zaspokoić zróżnicowane gusta i preferencje konsumentów. Oprócz dostępnych obecnie palet kolorów Black Mist i White Frost, jeszcze tego lata zostaną wprowadzone kolory Blue Arctic i Red Aurora, a następnie Purple Mirage i Brown Autumn.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.