Polscy kreatywni w Cannes

Polscy kreatywni w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Rekordowa liczba prac z Polski została zgłoszona do tegorocznego, międzynarodowego konkursu kreatywności Cannes Lions. O prestiżową nagrodę powalczą 243 prace.

-

Choć przy ponad 40 tysiącach zgłoszeń z całego świata liczba 243 może wydawać się niewielka, to jednak jest to duży sukces dla polskiej branży kreatywnej. Liczba zgłoszeń w porównaniu z zeszłym rokiem powiększyła się aż o 80 proc. W tym roku już 94 firmy z Polski w tym agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe oraz reklamodawcy powalczą o kanneńskie lwy.

W jakich kategoriach mamy szansę na tzw. Oscara branży reklamowej? Najwięcej prac, bo aż 39, zostało zgłoszonych w kategorii Direct, 29 prac rywalizować będzie w kategorii Media, a także po 22 w kategoriach Promo & Activation oraz PR Lions. W sumie polskie prace powalczą w 20 kategoriach.

O tym czy do Polski powędruje prestiżowa nagroda dowiemy się już wkrótce. Nadesłane prace konkursowe oceniać będzie jury w 366 osobowym składzie, w którym zasiadają też dwie osoby z Polski Maciej Waligóra z DDB&tribal oraz Sebastian Stępak z MSL Warsaw. 62. edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca.  

Trzymamy kciuki!

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.