Polscy kreatywni w Cannes

Polscy kreatywni w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Rekordowa liczba prac z Polski została zgłoszona do tegorocznego, międzynarodowego konkursu kreatywności Cannes Lions. O prestiżową nagrodę powalczą 243 prace.

-

Choć przy ponad 40 tysiącach zgłoszeń z całego świata liczba 243 może wydawać się niewielka, to jednak jest to duży sukces dla polskiej branży kreatywnej. Liczba zgłoszeń w porównaniu z zeszłym rokiem powiększyła się aż o 80 proc. W tym roku już 94 firmy z Polski w tym agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe oraz reklamodawcy powalczą o kanneńskie lwy.

W jakich kategoriach mamy szansę na tzw. Oscara branży reklamowej? Najwięcej prac, bo aż 39, zostało zgłoszonych w kategorii Direct, 29 prac rywalizować będzie w kategorii Media, a także po 22 w kategoriach Promo & Activation oraz PR Lions. W sumie polskie prace powalczą w 20 kategoriach.

O tym czy do Polski powędruje prestiżowa nagroda dowiemy się już wkrótce. Nadesłane prace konkursowe oceniać będzie jury w 366 osobowym składzie, w którym zasiadają też dwie osoby z Polski Maciej Waligóra z DDB&tribal oraz Sebastian Stępak z MSL Warsaw. 62. edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca.  

Trzymamy kciuki!

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.