Kto wystąpi na #BriefMobile? Stefan Batory

Kto wystąpi na #BriefMobile? Stefan Batory

Brief.pl / Eventy

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Stefan Batory, współtwórca i CEO iTaxi.

-

Stefan Batory - matematyk, przedsiębiorca, innowator, twórca start-upów iTaxi i Booksy. Jest zafascynowany tym, jak proste rozwiązania w połączeniu z nowymi technologiami potrafią ułatwić codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Perfekcjonista, który konsekwentnie dąży do tego, aby jego aplikacje upraszczały życie oraz usprawniały prowadzenie biznesu jak największej ilości osób. Założył firmę Sensi Soft oraz notowaną na NewConnect spółkę eo Networks SA. Zapalony biegacz-ultramaratończyk. Trzykrotnie brał udział w Marathon des Sables (250 km po pustyni w ciągu 7 dni).

W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Stefan Batory opowie o tym jak polskie aplikacje mogą konkurować z globalnymi graczami.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.