Shopgate wchodzi do Polski

Brief.pl / Technologie

Shopgate, platforma zakupów mobilnych dla klientów z Europy i Stanów Zjednoczonych, oficjalnie wprowadza swoje rozwiązania mcommerce do Polski.

-

Dzięki Shopgate właściciele sklepów internetowych mogą stworzyć mobilną stronę internetową, a także dedykowane aplikacje zakupowe na iPhone’a, iPada oraz smartfony i tablety z systemem Android. Dzięki funkcjom wbudowanym w aplikacje, takimi jak skaner rozpoznawania obrazu, skaner kodów QR, właściciele sklepów mogą połączyć sprzedaż stacjonarną z internetową. Shopgate rozwija również narzędzia marketingu mobilnego m.in. notyfikacje Push, pozwala na nawiązanie stałej relacji z klientem.

Shopgate zadebiutował podczas kwietniowych targów eHandlu w Poznaniu. Podczas tego wydarzenia przedstawione zostały pierwsze dedykowane aplikacje i strony mobilne polskich sklepów takich jak Willsoor czy Cloudmine, które zdecydowały się na współpracę z Shopgate.

- Polska jest dla nas świetnym rynkiem, ponieważ branża e-commerce i m-commerce bardzo szybko się tu rozwija. Już 16 proc. użytkowników smartfonów użyło telefonu do zrobienia zakupów przez internet, a to dopiero początek. Na polskim rynku nie ma jeszcze dostawcy usług mobilnych, który jak Shopgate oferowałby technologię, gwarantującą zwiększenie konwersji, ilości kanałów sprzedaży przy minimalnym wysiłku ze strony klienta – mówi Andrea Anderheggen, założyciel oraz CEO Shopgate.

W krajach niemieckojęzycznych oraz w Stanach Zjednoczonych z usług Shopgate korzysta ponad 2 tysiące sklepów.

Shopgate nawiązał już pierwsze strategiczne partnerstwa z platformami zakupowymi, m.in. IAI, Sote czy Wellcommerce.

Więcej informacji o produktach i usługach Shopgate: www.shopgate.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.