Shopgate wchodzi do Polski

Brief.pl / Technologie

Shopgate, platforma zakupów mobilnych dla klientów z Europy i Stanów Zjednoczonych, oficjalnie wprowadza swoje rozwiązania mcommerce do Polski.

-

Dzięki Shopgate właściciele sklepów internetowych mogą stworzyć mobilną stronę internetową, a także dedykowane aplikacje zakupowe na iPhone’a, iPada oraz smartfony i tablety z systemem Android. Dzięki funkcjom wbudowanym w aplikacje, takimi jak skaner rozpoznawania obrazu, skaner kodów QR, właściciele sklepów mogą połączyć sprzedaż stacjonarną z internetową. Shopgate rozwija również narzędzia marketingu mobilnego m.in. notyfikacje Push, pozwala na nawiązanie stałej relacji z klientem.

Shopgate zadebiutował podczas kwietniowych targów eHandlu w Poznaniu. Podczas tego wydarzenia przedstawione zostały pierwsze dedykowane aplikacje i strony mobilne polskich sklepów takich jak Willsoor czy Cloudmine, które zdecydowały się na współpracę z Shopgate.

- Polska jest dla nas świetnym rynkiem, ponieważ branża e-commerce i m-commerce bardzo szybko się tu rozwija. Już 16 proc. użytkowników smartfonów użyło telefonu do zrobienia zakupów przez internet, a to dopiero początek. Na polskim rynku nie ma jeszcze dostawcy usług mobilnych, który jak Shopgate oferowałby technologię, gwarantującą zwiększenie konwersji, ilości kanałów sprzedaży przy minimalnym wysiłku ze strony klienta – mówi Andrea Anderheggen, założyciel oraz CEO Shopgate.

W krajach niemieckojęzycznych oraz w Stanach Zjednoczonych z usług Shopgate korzysta ponad 2 tysiące sklepów.

Shopgate nawiązał już pierwsze strategiczne partnerstwa z platformami zakupowymi, m.in. IAI, Sote czy Wellcommerce.

Więcej informacji o produktach i usługach Shopgate: www.shopgate.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.