wp - grudzien 2016

Shopgate wchodzi do Polski

Brief.pl / Technologie

Shopgate, platforma zakupów mobilnych dla klientów z Europy i Stanów Zjednoczonych, oficjalnie wprowadza swoje rozwiązania mcommerce do Polski.

-

Dzięki Shopgate właściciele sklepów internetowych mogą stworzyć mobilną stronę internetową, a także dedykowane aplikacje zakupowe na iPhone’a, iPada oraz smartfony i tablety z systemem Android. Dzięki funkcjom wbudowanym w aplikacje, takimi jak skaner rozpoznawania obrazu, skaner kodów QR, właściciele sklepów mogą połączyć sprzedaż stacjonarną z internetową. Shopgate rozwija również narzędzia marketingu mobilnego m.in. notyfikacje Push, pozwala na nawiązanie stałej relacji z klientem.

Shopgate zadebiutował podczas kwietniowych targów eHandlu w Poznaniu. Podczas tego wydarzenia przedstawione zostały pierwsze dedykowane aplikacje i strony mobilne polskich sklepów takich jak Willsoor czy Cloudmine, które zdecydowały się na współpracę z Shopgate.

- Polska jest dla nas świetnym rynkiem, ponieważ branża e-commerce i m-commerce bardzo szybko się tu rozwija. Już 16 proc. użytkowników smartfonów użyło telefonu do zrobienia zakupów przez internet, a to dopiero początek. Na polskim rynku nie ma jeszcze dostawcy usług mobilnych, który jak Shopgate oferowałby technologię, gwarantującą zwiększenie konwersji, ilości kanałów sprzedaży przy minimalnym wysiłku ze strony klienta – mówi Andrea Anderheggen, założyciel oraz CEO Shopgate.

W krajach niemieckojęzycznych oraz w Stanach Zjednoczonych z usług Shopgate korzysta ponad 2 tysiące sklepów.

Shopgate nawiązał już pierwsze strategiczne partnerstwa z platformami zakupowymi, m.in. IAI, Sote czy Wellcommerce.

Więcej informacji o produktach i usługach Shopgate: www.shopgate.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.