Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Brief.pl / Eventy

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Anja Uba, head of project management, HG Intelligence.

-

Anja Uba na ścieżkę zawodową wkroczyła w 2007 roku wiążąc się z branżą internetową. Od tego czasu pracowała m.in. dla Grupy ONET.PL SA, Eskadry Opcom, TVN S.A.. Specjalizuje się w analityce biznesowej, zarządzaniu projektami i produktami oraz analityce systemów informacyjnych. W HG Intelligence odpowiada za dział Zarządzania Projektami oraz realizacje zagadnień Business Intelligence i IoT. Obowiązki zawodowy łączy z pracą dydaktyczną w AGH na wydziale Humanistycznym, gdzie prowadzi zajęcia z cyberkultury i strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prywatnie motocyklistka, miłośniczka psów oraz gier RPG.

W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Anja Uba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować trend Internetu Rzeczy.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.