Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Brief.pl / Eventy

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Anja Uba, head of project management, HG Intelligence.

-

Anja Uba na ścieżkę zawodową wkroczyła w 2007 roku wiążąc się z branżą internetową. Od tego czasu pracowała m.in. dla Grupy ONET.PL SA, Eskadry Opcom, TVN S.A.. Specjalizuje się w analityce biznesowej, zarządzaniu projektami i produktami oraz analityce systemów informacyjnych. W HG Intelligence odpowiada za dział Zarządzania Projektami oraz realizacje zagadnień Business Intelligence i IoT. Obowiązki zawodowy łączy z pracą dydaktyczną w AGH na wydziale Humanistycznym, gdzie prowadzi zajęcia z cyberkultury i strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prywatnie motocyklistka, miłośniczka psów oraz gier RPG.

W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Anja Uba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować trend Internetu Rzeczy.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.