Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Brief.pl / Eventy

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Anja Uba, head of project management, HG Intelligence.

-

Anja Uba na ścieżkę zawodową wkroczyła w 2007 roku wiążąc się z branżą internetową. Od tego czasu pracowała m.in. dla Grupy ONET.PL SA, Eskadry Opcom, TVN S.A.. Specjalizuje się w analityce biznesowej, zarządzaniu projektami i produktami oraz analityce systemów informacyjnych. W HG Intelligence odpowiada za dział Zarządzania Projektami oraz realizacje zagadnień Business Intelligence i IoT. Obowiązki zawodowy łączy z pracą dydaktyczną w AGH na wydziale Humanistycznym, gdzie prowadzi zajęcia z cyberkultury i strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prywatnie motocyklistka, miłośniczka psów oraz gier RPG.

W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Anja Uba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować trend Internetu Rzeczy.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.