Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Anja Uba

Brief.pl / Eventy

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Anja Uba, head of project management, HG Intelligence.

-

Anja Uba na ścieżkę zawodową wkroczyła w 2007 roku wiążąc się z branżą internetową. Od tego czasu pracowała m.in. dla Grupy ONET.PL SA, Eskadry Opcom, TVN S.A.. Specjalizuje się w analityce biznesowej, zarządzaniu projektami i produktami oraz analityce systemów informacyjnych. W HG Intelligence odpowiada za dział Zarządzania Projektami oraz realizacje zagadnień Business Intelligence i IoT. Obowiązki zawodowy łączy z pracą dydaktyczną w AGH na wydziale Humanistycznym, gdzie prowadzi zajęcia z cyberkultury i strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prywatnie motocyklistka, miłośniczka psów oraz gier RPG.

W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Anja Uba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować trend Internetu Rzeczy.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?